diplomsko delo
Povzetek
Namen diplomskega dela je prikazati primer medpredmetnega povezovanja v 3. razredu osnovne šole, s temeljnim poudarkom na predmetu spoznavanje okolja. V teoretičnem delu smo opredelili medpredmetno načrtovanje, kako se je razvijalo skozi čas in kakšne so njegove značilnosti. Podrobneje so prikazane značilnosti, zakaj in kdaj je smiselno medpredmetno povezovati vsebine. Nato je predstavljeno načrtovanje, izvajanje in vrednotenje medpredmetnega načrtovanja. Pri načrtovanju pa so opredeljene vrste in faze medpredmetnega načrtovanja, problemi, ki jih zasledimo v praksi ter pogoji, ki morajo biti izpolnjeni za takšno izvajanje vzgojno-izobraževalnega dela. Ideje iz teorije so dobro vidne v praktičnem delu. Temeljna ugotovitev je, da medpredmetno povezovanje zahteva dobro pripravljenost učitelja. Izbrane cilje in vsebine iz različnih predmetov mora dobro opredeliti ter se dobro pripraviti na vzgojno-izobraževalno delo. Medpredmetne povezave mora prilagoditi predznanju učenca in njegovi razvojni stopnji. Vedoželjne, ustvarjalne in samostojne učence mora ves čas spodbujati, spremljati in usmerjati. Izvajanje medpredmetnih povezav pa pokaže, da so učenci zelo veseli takšnega dela ter radi sodelujejo.
Ključne besede
diplomska dela;medpredmetno povezovanje;vrednotenje;načrtovanje;spoznavanje okolja;osnovne šole;pouk;
Podatki
Jezik: |
Slovenski jezik |
Leto izida: |
2013 |
Tipologija: |
2.11 - Diplomsko delo |
Organizacija: |
UM PEF - Pedagoška fakulteta |
Založnik: |
[M. Hribernik] |
UDK: |
37.091.3:5(043.2) |
COBISS: |
20114696
|
Št. ogledov: |
1790 |
Št. prenosov: |
313 |
Ocena: |
0 (0 glasov) |
Metapodatki: |
|
Ostali podatki
Sekundarni jezik: |
Angleški jezik |
Sekundarni naslov: |
INTERSUBJECT CONNECTION IN THE 3RD GRADE OF ELEMENTARY SCHOOL |
Sekundarni povzetek: |
The purpose of my diploma thesis was to present an example of inter-subject connections in the 3rd grade of elementary school with primary emphasis on subject environmental education. The theoretical part defines inter-subject planning, its development through time and its characteristics. The characteristics and why and when it is reasonable to connect contents are defined in more detail. After that the planning, implementation and evaluation of inter-subject planning are presented. The section about planning defines the types and stages of inter-subject planning, problems found in practice and conditions which must be fulfilled for such implementation of educational work. Ideas from theoretical part are very well seen in practical part. The fundamental finding is that inter-subject connections require good teacher preparation. Teachers must thoroughly define the chosen goals and contents from different subjects and be well prepared for educational work. They have to adjust inter-subject connections to the background knowledge and development level of a pupil. They also have to encourage, follow and guide inquisitive, creative, independent pupils all the time. Implementation of inter-subject connections shows that pupils are satisfied with such work and are eager to cooperate. |
Sekundarne ključne besede: |
inter-subject connections;environmental education;inter-subject planning;inter-subject teaching;inter-subject evaluation; |
URN: |
URN:SI:UM: |
Vrsta dela (COBISS): |
Diplomsko delo |
Komentar na gradivo: |
Univ. v Mariboru, Pedagoška fak., Oddelek za razredni pouk |
Strani: |
124 str., [39] str. pril. |
ID: |
8727393 |