diplomsko delo
Staša Šipek (Avtor), Darija Petek (Mentor)

Povzetek

Namen diplomskega dela je oblikovati naravoslovno učno pot za predšolske otroke. S tem želimo predvsem doseči, da so otroci v neposrednem stiku z naravo in se učijo iz lastnih izkušenj. V teoretičnem delu je predstavljen pomen naravoslovja v predšolskem obdobju ter predvsem raziskovalno in izkustveno učenje v vrtcu. V praktičnem delu je predstavljena naša naravoslovna učna pot za predšolske otroke, zasnovana v neposredni bližini vrtca Benedikt. Učna pot je nastala z željo in ciljem, da otrokom približamo naravo z igro in da se ima vsak otrok možnost učiti z raziskovanjem in z lastnim izkustvom priti do novih spoznanj.

Ključne besede

predšolska vzgoja;naravoslovje;učne poti;izkustveno učenje;diplomska dela;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik: [S. Šipek]
UDK: 373.2:5(043.2)
COBISS: 20249352 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 2835
Št. prenosov: 447
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: NATURE TRAILS FOR PRE-SCHOOL CHILDREN
Sekundarni povzetek: The aim of my diploma work is to create a natural science learning path for pre-school children. With the path I would like to offer the children an indirect contact with nature and the possibility to learn from their own experience. In the theoretical part the importance of natural science in the pre-school period is presented but also the research and experiential learning in the kindergarden. In the practical part our natural science learning path for pre-school children is introduced. It is planned for the area near the kindergarden in Benedikt. The learning path was created with the wish and the aim to bring nature closer to the children, mostly through children's games and to enable each child to learn through exploration and self-experience and thus gain new knowledge.
Sekundarne ključne besede: Learning path;children and natural science;research work and research problem;experiential learning.;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Pedagoška fak., Oddelek za predšolsko vzgojo
Strani: 68 f., [14] f. pril.
ID: 8727793