diplomsko delo
Jasna Jelušič (Avtor), Simona Pulko (Mentor), Jože Lipnik (Komentor)

Povzetek

V diplomskem delu je bila obravnavana uporaba didaktičnih pripomočkov pri pouku književnosti v 7. in 8. razredu na dveh izbranih osnovnih šolah. Obravnavana tema temelji na teoretičnih spoznanjih, podkrepljenih z izvedbo dveh raziskav ter njuno analizo in primerjavo. Dandanes si pouka oz. procesa izobraževanja ne moremo predstavljati brez uporabe številnih didaktičnih pripomočkov, ki zelo olajšajo proces pridobivanja znanja. Profesorji slovenščine opažajo, da je v zadnjih letih prišlo do upada zanimanja za književnost in za branje književnih del na splošno. Kljub porastu različnih didaktičnih pripomočkov za pouk književnosti je književnost pri učencih nepriljubljena. Strokovnjaki ugotavljajo, da so vzroki za nepriljubljenost: nemotiviranost za branje, nerazumevanje besedil, prevelika količina besedil in velik porast uporabe svetovnega spleta, kjer lahko učenci najdejo marsikaj. V času opravljanja pedagoške prakse smo ugotovili, da se mnogi učenci pri pouku uporabljajo didaktične pripomočke, ki jim olajšajo učenje književne snovi. V sklopu diplomskega dela želimo ugotoviti, katere didaktične pripomočke učenci uporabljajo, kdaj jih uporabljajo in katere pripomočke največkrat uporabijo v vseh fazah pouka književnosti (razen motivacije). Isto želimo izvedeti tudi za učiteljice slovenščine. V sklopu tega nas zanima, ali prihaja do razlik med mestom in podeželjem.

Ključne besede

diplomska dela;didaktika;didaktični pripomočki;književnost;osnovne šole;pouk;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM FF - Filozofska fakulteta
Založnik: [J. Jelušič]
UDK: 37.091.3:82(043.2)
COBISS: 20203784 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 2706
Št. prenosov: 288
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: ǂThe ǂuse of teaching tools in literature classes at selected primary schools (in seventh and eight grades)
Sekundarni povzetek: In the last decade, Slovenian language teachers have notices a decreased interest in literature and reading literary works in general. Despite the rise of various teaching tools for teaching literature, it still remains very unpopular among students. Experts note that the reasons for its unpopularity are: lack of reading motivation, lack of reading comprehension, overall volume of text and a large increase in use of the internet, where students can find almost everything. While attending teaching practice, I have noticed, that during class, many students use teaching tools, which facilitate the learning process and attaining of literary material. As part of my thesis, I want to find out which teaching tools the students use, when do the use them and which are most commonly used during preparations for literature exams. I examine these aspects among teachers of Slovene language as well. I was also interested in whether or not there are differences in teaching practices and use if teaching tools between schools in urban and schools rural areas.
Sekundarne ključne besede: didactics;literature;teaching tools;primary school;7th and 8th grade;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Filozofska fak., Oddelek za slovanske jezike in književnosti
Strani: VII, 123 f.
ID: 8728132