diplomsko delo
Janja Orter (Avtor), Samo Fošnarič (Mentor), Martina Rajšp (Komentor)

Povzetek

Diplomsko delo Védenje o živi naravi otrok na prehodu iz prvega v drugo triletje Osnovne šole Radlje ob Dravi je razdeljeno na dva dela - na teoretični in empirični del, ki se med seboj dopolnjujeta. V teoretičnem delu podrobneje predstavljamo naravo (okolje, ekosistem ter neživo in živo naravo - slednji posvečamo največ pozornosti), naravoslovje (s poudarkom na zgodnjem naravoslovju), naravoslovno pismenost, naravoslovne postopke in analizo učnih načrtov, in sicer za pouk spoznavanja okolja v 3. razredu ter naravoslovja in tehnike v 4. in 5. razredu s stališča žive narave. V empiričnem delu so predstavljeni rezultati raziskave, narejene na vzorcu 143. učencev Osnovne šole Radlje ob Dravi, kjer smo ugotavljali, kako dobro (in če sploh) poznajo živo naravo. Ugotavljamo, da učenci živo naravo dobro poznajo. Pri prepoznavanju rastlin na vrtu in poznavanju živali v gozdu so suvereni. Njihovo znanje o poznavanju žive narave na kmetiji je zelo dobro. Znanje s področja živali na travniku in na vrtu pa je zadovoljivo. Nekoliko šibkejše je védenje in znanje s področja rastlin na travniku in v gozdu ter s področja žive narave na reki.

Ključne besede

diplomska dela;naravoslovje;narava;osnovne šole;prvo triletje;drugo triletje;pouk;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik: [J. Orter]
UDK: 373.3:5(043.2)
COBISS: 20248328 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1062
Št. prenosov: 106
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: CHILDREN'S KNOWLEDGE OF LIVING NATURE AT THE END OF THE FIRST AND BEGINNING OF THE SECOND TRIENNIUM IN PRIMARY SCHOOL RADLJE OB DRAVI
Sekundarni povzetek: Diploma paper Children's knowledge of living nature at the end of the first and beginning of the second triennium in The Primary School Radlje ob Dravi is divided into two parts that supplement each other: theoretical and empirical. The theoreti-cal part is about nature (the environment, ecosystem, living and non-living nature (most of our attention is given to the least), science (with emphasis on early sci-ence), naturalistic literacy, naturalistic procedures and curriculum analysis for environmental education in the 3rd grade and science and technology in the 4th and 5th grade from the point of view of living nature. The empirical part presents re-search results, aquired with 143 students of the mentioned school. We wanted to know how well, if at all, they know living nature, and found out that their knowledge of it is good. They are sovereign at recognizing garden plants and for-est animals. Their knowledge of living nature on a farm is very good. Knowledge of pasture and garden animals is sufficient. They are a little bit weaker at meadow plants, forest plants and living nature in rivers.
Sekundarne ključne besede: nature;living nature;primary school;elementary science;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Pedagoška fak., Oddelek za razredni pouk
Strani: 186 str., 4 f. pril.
ID: 8728271