diplomsko delo univerzitetnega študija Organizacija in management poslovnih in delovnih sistemov
Mojca Jelnikar (Avtor), Tomaž Kern (Mentor)

Povzetek

Problem, s katerim se danes srečujejo podjetja na trgu, sta predvsem velika konkurenca in nepoznavanje postopkov prijave in oddaje ponudb za razpis javnih naročil. Veliko podjetij se mnogokrat tudi ne prijavi na sam razpis, saj so mnenja, da ne ustrezajo pogojem javnih ustanov oziroma so mnenja, da tako ali tako ne bi bili izbrani na samem razpisu zaradi skoraj, tako rečeno, zakoreninjenih določenih ponudnikov, kateri dobavljajo material oziroma izvajajo storitve že vrsto let. Po drugi strani pa to predstavlja problem tudi za naročnika, kot je v našem primeru neprofitna organizacija UKC Ljubljana, saj se s tem, ko se veliko podjetij ne prijavi na razpis oziroma se prijavljajo večinoma ena in ista podjetja, s zmanjšuje možnost bolj ugodnega nakupa in bolj kakovostnih izdelkov oziroma storitev. Cilj tega diplomskega dela je poiskati pomanjkljivosti v procesu javnih naročil znotraj organizacije ter ugotoviti, kako bi s prenovo procesa dosegli povečanje udeležbe na javnih razpisih ter s tem povečali konkurenčnost med ponudniki, kar bi za organizacijo pomenilo večji prihranek pri končni nabavi ter boljšo kakovost materiala in storitev. Za boljše razumevanje bomo nazorno predstavili proces javnega naročanja na študiji primera Univerzitetnega kliničnega centra Ljubljana. Poleg tega bomo predstavili tudi organizacijski vidik javnih naročil, saj bomo s tem podjetjem pokazali, da imajo enake možnosti kot podjetja, ki so prevladujoča oziroma so v preteklosti že večkrat sodelovala s takšnimi organizacijami. Rezultati so v našem primeru povečanje udeležbe in oddaje razpisne dokumentacije pri javnih naročilih ter povečanje možnosti udeležbe na javnih razpisih širšemu naboru ponudnikov.

Ključne besede

prenova poslovnih procesov;javna naročila;neprofitne organizacije;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Založnik: [M. Jelnikar]
UDK: 005
COBISS: 7262483 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1831
Št. prenosov: 184
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: RENEWAL OF THE PROCUREMENT PROCESS IN NON-PROFIT ORGANIZATION UNIVERSITY MEDICAL CENTRE LJUBLJANA
Sekundarni povzetek: Problems, which companies face today in the market, are particularly strong competition and lack of knowledge of procedures for the registration and submission of tenders for public procurement tender. Many companies also often do not declare in these tenders, because their opinion is that they do not meet the conditions of public institutions and that they would not have been selected at the tender in any case because of some entrenched certain providers, which supply materials or provide services for many years. On the other hand, this presents a problem for the client as well as in our case for a non-profit organization UKC Ljubljana, because a lot of companies do not register to tender or mostly one and the same companies are applying, which then reduces the possibility of a more favorable purchase and more quality products and service. The aim of this thesis is to find weaknesses in the procurement process within the organization and to determine how to achieve the renewal process to increase participation in public tenders, as well as to increase competition between providers, which would mean a major saving in the final purchase for the organization, and better quality material and services. For better understanding we have demonstrated the process of public procurement on a case study of the University Medical Centre Ljubljana. In addition, we will also present the organizational aspects of public procurement, since this would show the companies that they have the same opportunities as companies, which are dominant or have often collaborated with such organizations in the past. The results in this case are the increase of the participation and submission of tender documents for procurement, and the increase of participation possibility for wider range of providers to tender.
Sekundarne ključne besede: business process renewal;public procurement;non-profit organizations;University Medical Centre Ljubljana;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Fak. za organizacijske vede
Strani: 52 f.
ID: 8728466
Priporočena dela:
, diplomsko delo univerzitetnega študija Organizacija in management poslovnih in delovnih sistemov
, diplomsko delo visokošolskega strokovnega študija Organizacija in management kadrovskih in izobraževalnih procesov
, primer prostovoljnih gasilskih društev