(magistrsko delo)
Nadja Kotnik (Avtor), Goran Vukovič (Mentor), Mateja Lorber (Komentor)

Povzetek

Teoretična izhodišča: Redni letni razgovor je eden izmed osnovnih instrumentov obojestranske komunikacije. Cilj letnih razgovorov je izboljšanje posameznika – zaposlenega ali vodje, delovnih rezultatov in organizacije kot celote. Namen raziskave je bil ugotoviti željo po uvedbi rednih letnih razgovorov zaposlenih v socialno varstvenih zavodih. Metodologija raziskave: Uporabili smo kvalitativno metodologijo raziskovanja. Podatke smo zbirali s strukturiranim anketnim vprašalnikom, ki je vseboval 8 sklopov vprašanj. V raziskavo je bilo vključenih 197 zaposlenih iz devetih socialno varstvenih organizacij celjske regije. Rezultate raziskave smo statistično prikazani s pomočjo računalniških programov Microsoft Excel in Microsoft Word ter programskim paketom SPSS. Rezultati: Rezultati so pokazali, da starost zaposlenih ne vpliva (t= -0,154; p= 0,610) na poznavanje pomena rednih letnih razgovorov, medtem ko stopnja izobrazbe vpliva (t= -1,957; p= 0,050) na poznavanje uvedbe le-teh. Sodelavci manj pričakujejo od rednih letnih razgovorov kot vodje. V raziskavi smo prav tako ugotovili, da so medsebojni odnosi v socialno varstvenih zavodih, v katerih se izvajajo redni letni razgovori, bistveno boljši (p= 0,001). Sklep: Redni letni razgovor je eden izmed kadrovskih orodij, ki je organizaciji pomoč pri razvoju kadrov, vpliva na medsebojne odnose zaposlenih in pripomore k doseganju kakovostnih storitev. Zaposleni, ki imajo možnost oblikovanja vizije organizacije so motivirani, da delo opravljajo strokovno in s posluhom za potrebe starejših.

Ključne besede

redni letni razgovor;komunikacija;motivacija;socialni varstveni zavod;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UM FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
Založnik: [N. Kotnik]
UDK: 658.3:331.104.2(497.4Celje)(043.2)
COBISS: 1993380 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1812
Št. prenosov: 271
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: THE INTRODUCTION OF ANNUAL INTERVIEWS IN THE SOCIAL WELFARE OF THE CELJE REGION
Sekundarni povzetek: Theoretical basis/starting points: A regular annual interview is one of the basic instruments of bilateral communication. The goal of these interviews is improvement of an individual – whether an employee or a supervisor, improvement of working results and of an organisation on the whole. The purpose of the research was to determine a desire of introducing regular annual interviews among people emloyed in the social welfare organisations. Research methodology: We used a qualitative research methodology. We gathered information through a structural survey questionnaire which consisted of 8 sets of questions. The research included 197 employees from 9 social security organisations within the region of Celje. The results of the research were statistically shown using the programmes Microsoft Excel, Microsoft Word and SPSS. Results: Results have shown that the age of the employees does not affect (t= -0,154; p= 0,610) the acknowledgement of the importance of regular annual interviews, while on the other hand, the level of education does ( t= -1,957; p= 0,050). Members of staff have lesser expectations of these regular annual discussions from the supervisors. We have also found out that the interpesonnal relations in social security instituions which carry out regular annual discussions, are essentially better (p= 0,001). Key words: regular annual discussion, communication, motivation, social cesurity office/institution Conclusion: Regular annual duscussion is one of the personnel tools, which helps an organisation with staff development, influences interpersonnal relations of employees and helps to achieve qualitative services. Staff, which have the possibility of formulating a vision of the organisation are motivated to do their work professionally and with greater care for the needs of the elderly.
Sekundarne ključne besede: regular annual discussion;communication;motivation;social cesurity office/institution;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Fak. za zdravstvene vede
Strani: VIII, 67 f., 9 f. pril.
ID: 8728540
Priporočena dela:
, diplomsko delo univerzitetnega študija Organizacija in management kadrovsko-izobraževalnih sistemov
, diplomsko delo visokošolskega strokovnega študija Organizacija in management kadrovskih in izobraževalnih sistemov
, diplomsko delo univerzitetnega študija Organizacija in management kadrovsko-izobraževalnih sistemov