magistrsko delo
Tomica Čus (Avtor), Marko Ivanišin (Mentor)

Povzetek

Namen naloge je ugotoviti, kako mladi komunicirajo oziroma kako se »obnašajo« na Facebooku in kaj jih pri tem motivira. V teoretičnem delu smo se tako ukvarjali z značilnostmi spletnih družbenih omrežij (SDO), še posebej Facebooka, predstavili smo osnove (spletne oziroma računalniško posredovane) komunikacije in (medijske) socializacije. Empirični del zajema dve raziskovalni metodi: opazovanje in intervju. Opazovali smo pet hrvaških uporabnikov Facebooka in drugih šest intervjuvali. Osnovna ugotovitev raziskave je, da naši raziskovanci v večini raziskovanih kriterijev komunicirajo drugače v virtualnem kot v realnem svetu.

Ključne besede

spletna družbena omrežja;Facebook;komunikacija;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UM FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Založnik: [T. Čus]
UDK: 316.77:004.738.5(043.2)
COBISS: 17712918 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1387
Št. prenosov: 160
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: BEHAVIOR AND PARTICIPATION MOTIFS IN SOCIAL NETWORKS SITES
Sekundarni povzetek: The purpose of the thesis was to observe and determine how do young people communicate and behave on Facebook, and what are their motivations in doing so. The theoretical part of the thesis deals with the characteristics of online social networks, especially Facebook- we presented the basics of (web or computer-mediated) communication and (media) socialization. The empirical part consists of two research methods: the observation and the interview. We have been observing five Croatian Facebook users and interviewing another six ones. The basic conclusion of the study is that, according to our research criteria, those users communicate differently in the virtual world than they do in the real world.
Sekundarne ključne besede: social networks sites;Facebook;communications;behavior;motifs;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Fak. za elektrotehniko, računalništvo in informatiko, Medijske komunikacije
Strani: VI, 81 str.
ID: 8728604