diplomsko delo
Rok Kraševec (Avtor), Marjan Leber (Mentor), Aleksandra Pisnik Korda (Mentor)

Povzetek

Z vsakim izdelkom ali s storitvijo, ki jo razvijemo, želimo doseči največjo vrednost izdelka v očeh kupca, s čimer ga prepričamo v nakup. Metoda QFD inženirjem omogoča predstavitev zahtev kupcev v obliki tehničnih karakteristik. Z metodo QFD dobimo vodilo skozi proces vrednostnega managementa in tako so zahteve kupcev prisotne od začetka procesa razvoja. V diplomskem delu sem izdelal hišo kakovosti s pomočjo diagrama FAST za lažjo predstavo o integraciji obeh procesov. Po opredeljenih funkcijah izdelka s pomočjo diagrama FAST preverimo ujemanje funkcij z zahtevami kupcev in njihovo pomembnost v hiši kakovosti.

Ključne besede

vrednostni management;razvoj funkcij kakovosti;hiša kakovosti;segmentacija trga;ciljne skupine;zahteve kupcev;metoda FAST;diplomske naloge;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM FS - Fakulteta za strojništvo
Založnik: [R. Krašovec]
UDK: 005.6:330.13(043.2)
COBISS: 17732374 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1753
Št. prenosov: 306
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Integration of QFD method into value management
Sekundarni povzetek: With every product or service, we develop, we are striving to achieve the highest possible value perceived by customer, with which we can convince him to buy our product. QFD method allows engineers to see customer demands in the form of technical requirements. QFD method serves us as a guide through value management process, so the customer demands are present from the beginning of development process. I have prepared house of quality with help of value management techniques such as FAST diagram to clearly outline the intersection of both processes. After we complete function analysis with FAST diagram, we check the importance of those functions with customer demands in house of quality.
Sekundarne ključne besede: value management;quality function deployment;house of quality;market segmentation;target groups;customer demands;FAST methd;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Fak. za strojništvo
Strani: VII, 73 f.
ID: 8728835
Priporočena dela:
, zaključna naloga Univerzitetnega študijskega programa I. stopnje Strojništvo - Razvojno raziskovalni program
, ni podatka o podnaslovu
, diplomsko delo visokošolskega strokovnega študija Organizacija in management poslovnih in delovnih sistemov