diplomsko delo
Urška Novak (Avtor), Tina Vršnik Perše (Mentor)

Povzetek

Diplomsko delo z naslovom vključevanje didaktičnih iger v pouk v prvem triletju osnovne šole. V teoretičnem delu, predstavimo pojme igra, njen pomen, funkcije, vrste didaktičnih iger in predstavimo didaktične igre pri različnih predmetih. V empiričnem delu je predstavljena raziskava, vezana na raziskovalni problem, vključevanje didaktičnih iger v pouk, izpeljana na vzorcu 90 učiteljev iz različnih šol Savinjske regije.

Ključne besede

diplomska dela;didaktične igre;pouk;osnovne šole;prvo triletje;učitelji;medosebni odnosi;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik: [U. Novak]
UDK: 37.091.3:373.3(043.2)
COBISS: 20529416 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 2175
Št. prenosov: 346
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: INTEGRATING DIDACTIC GAMES INTO THE CLASSROOM OF THE FIRST TRIENNIUM OF PRIMARY SCHOOL
Sekundarni povzetek: Diploma work with entitled integrating didactic games into the classroom in the first triennium in primary school. The theoretical part of my diploma work deals with the meaning of a game, the meaning of didactic games, their purpose, their function, different kinds of didactic games and their use in different school subjects. In the empirical part presents the survey linked to the research problem, the integration of didactic games in lessons derived on a sample of 90 teachers from different schools Savinje region.
Sekundarne ključne besede: didactic games;primary school;first triennium;teachers;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Pedagoška fak., Oddelek za razredni pouk
Strani: 115 f., [5] f. pril.
ID: 8729169