diplomsko delo
Sehmedina Žunić (Avtor), Samo Bobek (Mentor)

Povzetek

Internet je pripomogel k temu, da so bile premagane geografske in časovne omejitve poslovanja. Bankam je omogočil, da s svojo ponudbo vstopijo na svetovno bančno tržišče ter pridobijo nove odjemalce. V prihodnje se bo oziroma se že glavnina storitev elektronskega bančništva opravlja preko interneta, saj se vse več podjetij povezuje v to omrežje. V diplomskem delu smo se odločili, da bomo predstavili spletne strani treh uspešnih bank, delujočih na različnih tržiščih. Najprej smo predstavili pojem elektronskega bančništva, razvoj, kakor tudi prednosti in slabosti elektronskega bančništva tako za banke kot uporabnike. Ker pomemben del elektronskega bančništva predstavlja internetno bančništvo, smo ga posebej obravnavali. Predstavili smo pojem internetnega bančništva, razvoj internetnega bančništva po svetu, kakovost spletne strani ter internetne storitve. V zadnjem delu naloge smo predstavili in analizirali Novo kreditno banko Maribor, Hypo Alpe Adria Bank in Zagrebačko banko. Odločili smo se, da bomo banke predstavili glede na oblikovalno podobo, vsebino, tehnologijo, interaktivnost, navigacijo in uporabnost. Ugotovili smo, da analizirane banke ponujajo zadovoljive storitve, zadostne podatke ter na splošno so privlačne, ponujajo potrebne informacije ...

Ključne besede

elektronsko poslovanje;internet;elektronsko bančništvo;spletne strani;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Založnik: [S. Žunić]
UDK: 004.738.5:336.71
COBISS: 11751196 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1092
Št. prenosov: 84
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Characteristics of a good bank's website on selected examples
Sekundarni povzetek: The Internet has helped in overcoming the geographical and time limitations for bank businesses and it helped them to enter global bank market and to obtain new clients. Majority of electronic banking services is performed via the Internet and it will remain this way in the future. Every day, more and more companies are connecting in the network. In this graduate seminar we decided to present three websites of three successful banks, operating in different markets. First we presented the term ‘electronic banking’ and its development, advantages and disadvantages both for banks and for clients. We dealt with the internet banking separately because it is a significant part of electronic banking. We presented the term ‘internet banking’, development of internet banking in the world, the quality of the website and internet services. In the last part we presented and analyzed ‘Nova kreditna banka Maribor’, Hypo Alpe Adria Bank and ‘Zagrebačka banka’. We decided to present these banks according to the design, content, technology, interactivity, navigation and usability. We came to the conclusion that these analyzed banks offer satisfying services, sufficient data, generally they are attractive, the offer necessary information…
Sekundarne ključne besede: electronic business;advantages and disadvantages;internet business;website quality;internet services;analysis of web pages.;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Ekonomsko-poslovna fak.
Strani: 49 str.
ID: 8729368