diplomsko delo
Sandra Belec (Avtor), Bruno Završnik (Mentor)

Povzetek

V diplomskem delu smo proučevali vpliv blagovne znamke na povečan obseg prodaje podjetja Cornus d.o.o. Z raziskavo, ki smo jo izvedli na priložnostnem vzorcu 148 anketiranih v vrtnih centrih Kalia v Ljubljani, Novem Mestu in Mariboru smo raziskovali vedenje odjemalcev pri nakupu sadik zelenjadnic, poznavanje blagovne znamke »Cornus sadike« in njene lastnosti, stališča odjemalcev glede blagovne znamke »Cornus sadike« in preverjali zvestobo odjemalcev in blagovne znamke »Cornus sadike«.

Ključne besede

blagovne znamke;vrednost;prodaja;strategija trženja;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Založnik: [S. Belec]
UDK: 659.126
COBISS: 11769628 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1654
Št. prenosov: 52
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: ǂThe ǂimpact of the brand name on the increase in sales volume of the company Cornus d.o.o.
Sekundarni povzetek: This study examines the impact of the brand name on the increase in sales volume of the company Cornus d.o.o. A survey was realized on a convenient sample of 148 visitors of garden center Kalia in city Ljubljana, Novo Mesto and Maribor. We were researching behavior of customers when buying vegetable seedlings, brand awareness of brand “Cornus sadike” and its characteristics, attitudes of customers about brand “Cornus sadike” and we verify customer loyalty and brand loyalty of brand “Cornus sadike”.
Sekundarne ključne besede: brand name;brand identity;brand equity;vegetable plants;Cornus plants;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Ekonomsko-poslovna fak.
Strani: III, 51 f., 9 f. pril.
ID: 8729517
Priporočena dela:
, diplomska naloga
, študija primera Lumar
, ni podatka o podnaslovu