diplomsko delo
Povzetek
V diplomskem delu smo proučevali vpliv blagovne znamke na povečan obseg prodaje podjetja Cornus d.o.o. Z raziskavo, ki smo jo izvedli na priložnostnem vzorcu 148 anketiranih v vrtnih centrih Kalia v Ljubljani, Novem Mestu in Mariboru smo raziskovali vedenje odjemalcev pri nakupu sadik zelenjadnic, poznavanje blagovne znamke »Cornus sadike« in njene lastnosti, stališča odjemalcev glede blagovne znamke »Cornus sadike« in preverjali zvestobo odjemalcev in blagovne znamke »Cornus sadike«.
Ključne besede
blagovne znamke;vrednost;prodaja;strategija trženja;
Podatki
Jezik: |
Slovenski jezik |
Leto izida: |
2014 |
Tipologija: |
2.11 - Diplomsko delo |
Organizacija: |
UM EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta |
Založnik: |
[S. Belec] |
UDK: |
659.126 |
COBISS: |
11769628
|
Št. ogledov: |
1654 |
Št. prenosov: |
52 |
Ocena: |
0 (0 glasov) |
Metapodatki: |
|
Ostali podatki
Sekundarni jezik: |
Angleški jezik |
Sekundarni naslov: |
ǂThe ǂimpact of the brand name on the increase in sales volume of the company Cornus d.o.o. |
Sekundarni povzetek: |
This study examines the impact of the brand name on the increase in sales volume of the company Cornus d.o.o. A survey was realized on a convenient sample of 148 visitors of garden center Kalia in city Ljubljana, Novo Mesto and Maribor. We were researching behavior of customers when buying vegetable seedlings, brand awareness of brand “Cornus sadike” and its characteristics, attitudes of customers about brand “Cornus sadike” and we verify customer loyalty and brand loyalty of brand “Cornus sadike”. |
Sekundarne ključne besede: |
brand name;brand identity;brand equity;vegetable plants;Cornus plants; |
URN: |
URN:SI:UM: |
Vrsta dela (COBISS): |
Diplomsko delo |
Komentar na gradivo: |
Univ. v Mariboru, Ekonomsko-poslovna fak. |
Strani: |
III, 51 f., 9 f. pril. |
ID: |
8729517 |