diplomsko delo visokošolskega strokovnega študija

Povzetek

Za prenovo poslovnega načrta smo se odločili, ker imamo v podjetju možnost odkupa poslovnih prostorov, ki jih najemamo. Glede na to, da smo prvi poslovni načrt za podjetje pripravljali pred sedmimi leti in pol ter sprotno preverjali le bilančne podatke, se nam je pred naložbo zdelo pomembno ponovno pregledati že napisane usmeritve in cilje iz poslovnega načrta ter jih dopolniti in ugotoviti, ali so bile določene aktivnosti že zapisane in ne dobro izvajane. Teoretični namen naloge je bil torej analizirati že izdelan poslovni načrt in ga primerjati s teoretičnimi vsebinskimi izhodišči. Hkrati smo želeli poudariti pomanjkljivosti v poslovnem načrtu in na podlagi teoretičnih izhodišč pripraviti izhodišča za nadaljnje poslovanje podjetja. V kritični analizi smo predstavili nabor točk, za katere ocenjujemo, da so šibke točke podjetja, in te pomanjkljivosti bolj podrobno razdelali. Hkrati smo upoštevali spremembe, ki so se v podjetju dogajale in niso bile zajete v poslovni načrt, ki smo ga analizirali, in pripravili izhodišče za poslovodstvo za prihodnje poslovanje. Glede na možnost odločitve podjetja za naložbo smo ponovno pregledali geografsko lokacijo podjetja, načrt nabave, izdelali tržno raziskavo in razdelali prodajno politiko podjetja. Naredili smo tudi načrt za logistične aktivnosti v skladišču podjetja, ki zaposlenemu prihrani čas in olajša poslovanje. Ugotovili smo, da je pomembno, da v podjetju napišemo dober poslovni načrt in ga na nekaj let ponovno kritično analiziramo ter dopolnimo z dogodki, ki jih prinaša poslovno okolje. Kupci namreč zahtevajo spremembe - vedno nove pristope, izdelke, poglede in ideje, ki se jim je treba prilagajati.

Ključne besede

poslovni načrt;poslovni načrt podjetja;blagovna znamka;trženje;bilanca;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM FL - Fakulteta za logistiko
Založnik: [M. Dostal Ivanšek]
UDK: 658
COBISS: 512584509 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1804
Št. prenosov: 214
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Renovation of business plan of the company Trgovina Maša Dostal s.p.
Sekundarni povzetek: We decided to renew our business plan because the company has an option of buying the premises we are currently leasing. Given the fact that the first plan was put together seven and a half years ago and that we were only checking balance sheet data on a regular basis we felt it was important to review the already written guidelines and goals from the business plan and to supplement them or determine if certain activities are not well implemented before we make the investment. The theoretical problem is to analyse the already created business plan and compare it with the theoretical substantive guidelines. At the same time pointing out weaknesses in the business plan and on the basis of theoretical principles preparing the ground for future business. In the critical analysis we present a set of points for which we estimate to be the company's weaknesses and elaborate them in detail. At the same time we took into consideration the changes that have occurred in the company and were not included in the business plan which was analyzed and we prepared a platform for managing future operations. Given the possibility of undertaking the decision to invest, we have reviewed the geographical location of the company, the acquisition plan, created a survey of the market and worked out our company's selling policy. We made a plan for logistical activities in the company's warehouse, which saves time an facilitates commerce. We have found that it is important that the company writes a good business plan and that every few years we critically analyze it and supplement it with events brought by the business environment. Changes to which we must adapt to are required by the customers who always want new approaches, new products, insight and ideas.
Sekundarne ključne besede: business plan;trademark;marketing;financial statement;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Fak. za logistiko
Strani: VII, 42 f., [1] f. pril.
ID: 8729576
Priporočena dela:
, diplomsko delo visokošolskega strokovnega študija
, diplomsko delo visokošolskega strokovnega študija Organizacija in management kadrovskih in izobraževalnih procesov
, magistrsko delo