diplomsko delo univerzitetnega študija Organizacija in management poslovnih in delovnih sistemov
    	
    Povzetek
 
Problem, ki smo ga obravnavali, je bila manjša prodaja od pričakovane, s posebnim poudarkom na segmentaciji trga. Je namreč eden od močnejših dejavnikov pri izplenu podjetja Si.mobil.
V teoretičnem delu diplomskega dela smo se osredotočili na segmentacijo trga na splošno. S pomočjo literature smo ugotavljali, kaj sploh pomeni pojem segmentacija trga, kakšne so ravni segmentiranja, kakšni so postopki in faze segmentiranja trga ter tudi kakšne so osnove za segmentiranje porabniškega trga. Opisali smo tudi, kakšni so pogoji, da je segmentacija uspešna ter kakšne modele poznamo.
V empiričnem delu diplomskega dela pa smo izvedli analizo na podlagi podatkov, ki smo jih pridobili z anketnim vprašalnikom. Ugotavljali smo, kakšne izkušnje in kakšno mnenje imajo Si.mobilovi uporabniki zasebnega naročniškega segmenta. Z rezultati, ki smo jih pridobili z analiziranjem naše ankete, smo sprejeli vse hipoteze, ki smo si jih zadali.
Ugotovili smo, da so uporabniki zasebnega naročniškega segmenta zvesti podjetju Si.mobil in da so zadovoljni s ceno glede na ponudbo paketa. Uporabniki, mlajši od 30 let, pogosto uporabljajo mobilni internet, večina naročnikov pa po pričakovanjih uporablja pametni telefon znamke Apple. Najpomembnejši dejavnik pri izbiri, ki vpliva na to, da so uporabniki izbrali Si.mobil za svojega operaterja, pa je ugodna cena paketov.            
    Ključne besede
 
segmentacija trga;zvestoba uporabnikov;zadovoljstvo naročnikov;
    Podatki
 
    
        
            | Jezik: |  
            Slovenski jezik | 
        
        
        
            | Leto izida: |  
            2014 | 
        
            
        
        
            | Tipologija: |  
            2.11 - Diplomsko delo |         
        
            
        
            | Organizacija: |  
            UM FOV - Fakulteta za organizacijske vede |         
        
        
            | Založnik: | 
            [U. Mihelič] | 
        
   
        
            | UDK: |  
            339.138 |         
        
   
        
        
            | COBISS: |  
            
                
                    7301651
                     
                
             | 
        
        
        
  
        
            | Št. ogledov: |  
            1472 | 
        
        
        
            | Št. prenosov: |  
            280 | 
        
        
        
            | Ocena: |  
            0 (0 glasov) | 
        
        
            | Metapodatki: |  
            
                 
                 
                 
                 
                 
                 
                 
                 
                 
                 
                 
             | 
        
    
    
    Ostali podatki
 
    
        
            | Sekundarni jezik: |  
            Angleški jezik | 
        
        
        
            | Sekundarni naslov: |  
            MARKET SEGMENTATION OF SI.MOBIL | 
        
        
        
        
            | Sekundarni povzetek: |  
            The thesis deals with the issue of sales in the company Si.mobil, which were lower than expected. Special attention was devoted to market segmentation, which is one of the strongest factors influencing the success of the company Si.mobil.
In the theoretical part of the thesis, the focus was on market segmentation in general. Using literature, we looked into the concept of market segmentation, what are the levels of segmentation, which processes and levels of market segmentation exist and what is the base for consumer market segmentation. Furthermore, we described the conditions for successful segmentation and provided insight into existing models.
In the empirical part, we performed an analysis based on the information obtained through a survey questionnaire. We tried to determine the experience and opinions of Si.mobil's private subscribers. The results of the questionnaire analysis confirmed all out set hypotheses.
Findings show that the users of the private subscriber segment are loyal to Si.mobil and are satisfied with the price plans. Users aged under 30 often use mobile Internet. As assumed, the majority of the subscribers use an Apple smart phone. Attractive prices of the plans are the most important reason why the users choose Si.mobil as their operator.             | 
        
        
        
            | Sekundarne ključne besede: |  
            market segmentation;user loyalty;subscriber satisfaction; | 
        
        
            | URN: |  
            URN:SI:UM: | 
        
        
            
        
            | Vrsta dela (COBISS): |  
            Diplomsko delo/naloga | 
        
        
        
           
        
           
        
           
        
           
        
            | Komentar na gradivo: |  
            Univ. v Mariboru, Fak. za organizacijske vede | 
        
        
           
        
           
        
           
        
            | Strani: |  
            35 f. | 
        
        
           
        
           
        
           
        
           
        
           
        
           
        
           
        
           
        
          
        
          
        
          
        
         
        
         
        
        
            | ID: |  
            8729596 |