diplomsko delo
Slavica Šuman (Avtor), David Podgorelec (Mentor), Domen Mongus (Komentor)

Povzetek

Diplomsko delo se v začetku posveti sodobnim in tradicionalnim tehnikam izdelave risank. Preučuje različne tehnike fotorealističnega in nefotorealističnega upodabljanja. Slednje je največkrat uporabljeno v risankah. Upodabljanje uvrščamo v proces produkcije in je časovno potratno. V modelirniku Cinema 4D na podlagi zmodelirane in animirane kratke tridimenzionalne risanke ugotavljamo, kateri parametri so časovno najmanj potratni in kvalitetno primerni. Risanko v praktičnem delu upodobimo z vtičnikom Sketch and Toon in ob izbranih različnih parametrih ugotavljamo, če je vtičnik primeren za risanke ali ne. V štirih različnih načinih upodabljanja z vtičnikom Sketch and Toon potrdimo, da je primeren za upodabljanje risank.

Ključne besede

risanke;upodabljanje risank;nefotorealistično upodabljanje;Cinema 4D;Sketch and Toon;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Založnik: [S. Šuman]
UDK: 778.534.6:791.228(043.2)
COBISS: 18288662 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1319
Št. prenosov: 147
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: CARTOON RENDERING TECHNIQUES
Sekundarni povzetek: This diploma thesis, is in the beginning devoted to the techniques of making modern cartoons and traditional ones. It examines various techniques of photorealistic and non-photorealistic rendering. The latter is most commonly used in cartoons. Rendering is part of the production process and is time-consuming. Based on a short three-dimensional cartoon, modelled and animated in Cinema 4D, we determined which parameters are less time consuming and quality suited. In practical part, the cartoon is also rendered with Sketch and Toon. With differently selected parameters we decided whether Sketch and Toon is suitable for cartoon rendering or not. With four different ways of rendering using Sketch and Toon, we confirm that it is suitable for this task.
Sekundarne ključne besede: cartoon;cartoon rendering;non-photorealistic rendering;Cinema 4D;Sketch and Toon;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Fak. za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Strani: IX, 39 f.
ID: 8729697