diplomski seminar
Anja Cimerman (Avtor), Vita Jagrič (Mentor)

Povzetek

Hiter tehnološki razvoj, globalizacija sveta in vedno večja konkurenca na trgu so dejstva, ki se jim nihče ne more izogniti. Poslovne banke zaradi omenjenih razlogov skupaj z jasno zastavljenimi cilji strmijo k izboljšanju svoje ponudbe iz dneva v dan, da bi tako ohranile in si pridobile nove komitente. Da bi jim to uspelo je pomembno, da široko paleto svojih lahko dostopnih storitev oglašujejo in promovirajo, ter tako poskušajo zadovoljiti povpraševanje uporabnikov vedno in povsod. Namen diplomskega dela je predstavitev storitev poslovnih bank, pomembnosti inovacij ter nujnost marketinškega pristopa k povečani uporabi razpoložljivih storitev in zvestobi komitentov. Znano je, da poslovne banke res ponujajo široko paleto svojih storitev, vendar pa jih je veliko slabo izkoriščenih, saj jih komitenti ne uporabljajo. V diplomskem delu se osredotočam na njihovo oglaševanje, saj velja, da se skozi reklamo potencialni pa tudi obstoječi komitenti pobližje seznanijo s ponudbo ter se tako lažje in hitreje odločijo za sodelovanje. Diplomsko delo je sestavljeno iz dveh delov. Prvi del obsega teoretični uvod v razumevanje bančnih storitev, inovacije le teh, marketinško trženje ter zadovoljstvo in zvestobo komitentov. V drugem delu so predstavljeni rezultati praktičnega dela naloge, kjer je bil uporabljen anketni vprašalnik glede uporabe bančnih storitev in samega zadovoljstva komitentov slovenskih in španskih bank. Dodano je še kratko poglavje o španskem bančnem sektorju, saj je primerjalna analiza potekala med komitenti slovenskih in španskih poslovnih bank. V diplomskem delu skušam ugotoviti, kakšna je povezava med oglaševanjem storitev poslovnih bank ter zvestobo njenih komitentov, saj velja, da je danes konkurenca na trgu zelo velika, ponudba izredno široka, kar pomeni, da se uporabniki storitev težje odločijo katero ponudbo bodo sprejeli in pri kateri banki. Zaradi tega predpostavljam, da ima trženje storitev veliko vlogo pri zvestobi porabnikov, saj se ti na tak način spoznajo s ponudbo in se hitreje ter lažje odločijo, če jo bodo sprejeli. Pri izdelavi zaključnega dela sem poleg znanja, pridobljenega med študijem doma ter v tujini uporabila tudi literaturo s področja bančnih storitev in marketinga. Vire sem pridobila na svetovnem spletu in s članki v slovenskih ter tujih finančnih častnikih. Izdelala sem anketni vprašalnik v slovenskem in španskem jeziku, katerega je rešilo skupaj 45 slovenskih in 36 španskih študentov. V anketo sem vključila 81 študentov, starih med 20 in 25 let. Predvidevam, da so rezultati anketnega vprašalnika zaradi mlajše populacije ljudi drugačni kot bi bili, če bi v svoj praktičen del naloge vključila tudi starejše komitente poslovnih bank. Z omejitvami sem se srečala tudi pri iskanju natančnega števila delujočih bank na Tenerifih (Kanarski otoki, Španija), od koder prihajajo anketiranci. Tega podatka nisem zasledila ne v knjigah, ne na svetovnem spletu, zaradi česar menim, da so rezultati anketnega vprašanja, ki se navezuje na poznavanje španskih bank, drugačni, kot bi bili, če bi anketiranci prihajali iz celine, kjer večina bank posluje. Z anketo sem potrdila oziroma ovrgla svojo hipotezo glede pomembnosti oglaševanja storitev poslovne banke na zvestobo njenih komitentov.

Ključne besede

poslovne banke;bančno poslovanje;bančne storitve;trženje;oglaševanje;komitenti;uporabniki;zadovoljstvo;zvestoba;primerjalna analiza;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Založnik: [A. Cimerman]
UDK: 336.71:659.1(043.2)
COBISS: 11877148 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1150
Št. prenosov: 129
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Comparative analysis of the impact of advertising bank services to the loyalty of its customers
Sekundarni povzetek: Fast tehnological development, globalization and competition in the market, are facts that no one can avoid. Those are reasons why commercial banks are looking forward to improve their supply in order to retain and acquire new customers. Success comes with wide range of easily accessible services, advertising, promoting and satisfying customers. The purpose of my thesis is to present bank services, the importance of innovation and necessity od marketing approach for customers loyalty. It is well known that commercial banks are offering a wide range of services, but many of them are poorly utilized, since customers are not using them. My thesis speaks about their advertising, in order to offer their services. The thesis contains two parts. The first part contains an introduction to the theoretical understanding of banking services, innovations, marketing and loyalty of customers. The second part presents the results of practical tasks, where it was used a questionnaire regarding about the use of banking services and customer satisfaction between Slovenian and Spanish bank clients. There is also added a short chapter about the Spanish banking sector. In the thesis I am trying to figure out what is the connection between advertising services of the commercial banks and the loyalty of its customers. Todays competition is very big and there is an extremely wide offer of the products, which means that clients have a difficult job, when they have to decide which offer will they take. While writing my final work I used my own knowledge, obtained at home and also abroad. I used literature about banking services, marketing, and I also added some resources from the Internet. I made a questionnaire in Slovenian and Spanish, which were completed by 45 Slovenian and 36 Spanish students. The poll includes 81 students between 20 and 25 years. I assume that the results of a questionnaire is different than it would be if practical part of the work included also the elderly clients of commercial banks. The restrictions I met was finding the precise number of active banks in Tenerife (Canary Islands, Spain), from where respondents are coming. I haven't found this information in books, neighter on the Internet, which I believe that the results of the survey questions, which refers to knowledge of the Spanish banks are different than they would be if the respondents came from the continent, where most banks operate. In the conclusion I will confirm or disproved my hypothesis regarding on the importance of advertising services by commercial banks on the loyalty of its customers.
Sekundarne ključne besede: banking services;advertising;marketing;customer satisfaction and loyalty;the Slovenian banking sector;the Spanish banking sector;benchmarking;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Ekonomsko-poslovna fak.
Strani: 39 str.
ID: 8729729
Priporočena dela:
, diplomsko delo univerzitetnega študija Organizacija in management kadrovskih in izobraževalnih sistemov
, zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole
, zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole