delo diplomskega seminarja
Smiljana Rajh (Avtor), Dušan Radonjič (Mentor)

Povzetek

Pospeševanje prodaje obsega vse ukrepe, ki jih uporabljajo trgovska podjetja z namenom, da bi dosegla prodajne cilje, povečanje prodaje in dobička ter zadovoljiti porabnike. Ti so namreč postali vse bolj informirani o ponudbi na trgu; obenem so občutljivejši na cene in manj zvesti blagovni znamki. Med najpogostejše metode pospeševanja prodaje uvrščamo kupone, nagradne igre, demonstracije, vzorce, vzporedno prodajo, cenovne pakete, darila, posebne popuste, razstavljanje oziroma sodelovanje na raznih sejmih, brezplačne preizkuse izdelkov, prikaze izdelkov itd. V diplomskem delu bomo podrobneje predstavili pospeševanje prodaje v podjetju Spar d.o.o., ki poskuša s pospeševanjem prodaje ohraniti svojo konkurenčnost, informirati uporabnike o svojih izdelkih, pridobiti nove in ohraniti stare kupce ter vedno znova išče zanimive in nove ideje, ki bodo zadovoljile kupce.

Ključne besede

prodaja;pospeševanje prodaje;promocija;blagovne znamke;cene;podjetje;trgovina;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Založnik: [S. Rajh]
UDK: 658.82
COBISS: 11813660 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1806
Št. prenosov: 320
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Modern approaches in sales promotion
Sekundarni povzetek: Sales promotion includes all measures which are used by commercial enterprises. Their goals are to achive sales goals, to increase sale and profit and to increase pleasure of consumer who became more informed abot market offer. They also pay attention to prices. Consumer is less loyal to trademark. The most common methods are coupons, prize games, trade-show, free trial products, showing products. Sales promotion in Spar d.o.o. is trying to retain competitive position, inform consumers about their products, to acquire new buyers and keep the old ones. They are always searching new interesting ideas to content consumers.
Sekundarne ključne besede: sale;sale promotion;price;trademark;Spar d.o.o.;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Ekonomsko-poslovna fak.
Strani: V f., 69 str., 3 str. pril
ID: 8729749
Priporočena dela:
, delo diplomskega seminarja
, diplomski projekt
, diplomsko delo