magistrsko delo
Simon Lušenc (Avtor), Borut Žalik (Mentor)

Povzetek

Magistrsko delo predstavi binarni zapis 3D modelov, uporabljenih v igralnem pogonu Prism3D in razvoj dodatka za pretvorbo 3D modelov s programskim orodjem Blender, ki ga tudi najprej na kratko opišemo. V nadaljevanju analiziramo zapise uporabljenih datotek, kar nam omogoči razvoj dodatka za uvoz in izvoz 3D modela, uporabljenega v igralnem pogonu Prism3D. Po predstavljeni izdelavi dodatka z vizualno primerjavo ocenimo njegovo uspešnosti in podamo možne izboljšave.

Ključne besede

geometrijsko modeliranje;3D grafika;algoritmi;izmenjevalni format;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UM FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Založnik: [S. Lušenc]
UDK: 004.925.8(043.2)
COBISS: 18055702 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1459
Št. prenosov: 88
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: CONVERSION OF 3D MODELS FROM BLENDER PROGRAM TO BINARY FORMAT OF PRISM3D GAME ENGINE
Sekundarni povzetek: Master thesis presents binary format for storing 3D models used in Prism3D game engine and development of Blender add-on for conversion of 3D models. Firstly, we shortly describe used software. The analysis of the file format follows. It allows development of an interface for importing and exporting 3D model used in Prism3D game engine. After describing the implementation, the developed interface has been evaluated based on visual comparison. In the conclusion, possible improvements are considered.
Sekundarne ključne besede: geometric modeling;3D graphics;algorithm;exchange format;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Fak. za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Strani: IX, 50 f.
ID: 8729902