magistrsko delo Organizacija in management kadrovskih in izobraževalnih sistemov
Povzetek
S pomočjo družbenih omrežij lahko ustvarimo lastno mrežo kontaktov s pomočjo katere lahko pridemo do zaposlitve. Imeti profil na enem izmed najbolj znanih družbenih omrežij, ki so za poslovno rabo, je za iskalca zaposlitve velika prednost. V magistrski nalogi smo poskušali ugotoviti, ali se iskalci zaposlitve v Sloveniji poslužujejo družbenih omrežij pri iskanju zaposlitve ter v kolikšni meri jih poznajo.
V teoretičnem delu smo se najprej dotaknili problema brezposelnosti v Sloveniji ter metod iskanja zaposlitve. V nadaljevanju magistrske naloge smo predstavili možnost postavitve osebne blagovne znamke s pomočjo izbranega družbenega omrežja ter način uporabe družbenih omrežij pri iskanju zaposlitve. V empiričnem delu smo prikazali rezultate raziskave o uporabi družbenih omrežij pri iskanju zaposlitve v Sloveniji. Raziskava je pokazala, da brezposelni v Sloveniji poznajo družbena omrežja, jih tudi uporabljajo pri iskanju zaposlitve, vendar se v večji meri še vedno zanašajo na Zavod Republike Slovenje za zaposlovanje (v nadaljevanju ZRSZ), spletne zaposlitvene portale, pošiljanje prošenj na slepo ter povpraševanje prijateljev in znancev. V zaključku smo komentirali rezultate raziskave ter podali predloge, ki bi povišali raven uporabe družbenih omrežij pri iskanju zaposlitve.
Ključne besede
družbena omrežja;osebna blagovna znamka;iskanje zaposlitve;
Podatki
Jezik: |
Slovenski jezik |
Leto izida: |
2014 |
Tipologija: |
2.09 - Magistrsko delo |
Organizacija: |
UM FOV - Fakulteta za organizacijske vede |
Založnik: |
[S. Grkovska] |
UDK: |
331.108 |
COBISS: |
7338515
|
Št. ogledov: |
1619 |
Št. prenosov: |
157 |
Ocena: |
0 (0 glasov) |
Metapodatki: |
|
Ostali podatki
Sekundarni jezik: |
Angleški jezik |
Sekundarni naslov: |
USING SOCIAL NETWORKS TO FIND JOB |
Sekundarni povzetek: |
Social networks enable us to create our own network of contacts, which can help us acquire a job. A job seeker can benefit from setting up a profile on one of most known and recognized business social networks. We tried to find out whether job seekers in Slovenia use social networks when searching for different job opportunities and how familiar they actually are with social networking.
In theoretical part of my master’s thesis I outlined the problem of unemployment in Slovenia and which methods of seeking for employment are available. I continued with presenting the possibility of ‘personal branding’ by using a certain social network along with defining the ways in which social networks can be used when seeking for employment. The empirical part of my master’s thesis will show the research results on the use of social networks for job seeking in Slovenia. In conclusion I commented the research results and wrote some suggestions on how to increase the use of social networking in the process of seeking for employment. |
Sekundarne ključne besede: |
social networks;personal branding;job search;unemployment; |
URN: |
URN:SI:UM: |
Vrsta dela (COBISS): |
Magistrsko delo/naloga |
Komentar na gradivo: |
Univ. v Mariboru, Fak. za organizacijske vede |
Strani: |
84 f. |
ID: |
8730376 |