diplomski seminar
Povzetek
V diplomski nalogi smo se soočili s teoretičnim vidikom poslovne etike in njene uporabe v e-bančništvu. Spoznali smo osnove elektronskega poslovanja in pri tem ugotovili, kako je to praktično predstavljeno na primeru Banke Celje d.d., ki začetek e-bančnega poslovanja nazorno prikaže z vnaprej določenim postopkom in členi uporabe.
Ker pa zakoni zajemajo nepredstavljivo mero dogodkov, vseh ni mogoče napisati tako, da bi bili moralno in družbeno sprejemljivi. To pomeni, če imamo v procesu nek postopek, ki je zakonsko legalen, ni nujno, da je tudi etično sprejemljiv. V ta namen smo predstavili tudi etično/moralne vidike, na podlagi katerih se v danih postopkih lažje odločamo.
Glavni namen te diplomske naloge je ozaveščanje o dobrem in zdravem poslovnem odnosu, ki temelji na dolgoletnih in vzajemnih vezeh.
Ključne besede
banke;bančno poslovanje;elektronsko bančništvo;poslovna etika;poslovni odnosi;
Podatki
Jezik: |
Slovenski jezik |
Leto izida: |
2014 |
Tipologija: |
2.11 - Diplomsko delo |
Organizacija: |
UM EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta |
Založnik: |
[A. Drnovšek] |
UDK: |
336.71:004.738.5(043.2) |
COBISS: |
11871772
|
Št. ogledov: |
1031 |
Št. prenosov: |
171 |
Ocena: |
0 (0 glasov) |
Metapodatki: |
|
Ostali podatki
Sekundarni jezik: |
Angleški jezik |
Sekundarni naslov: |
E-banking and business ethics |
Sekundarni povzetek: |
In this thesis we focused on theoretical side of business ethics and it's implementation in e-banking. We have get to know basics of electronic business and how it's practically used in Banka Celje d.d., which shows us how to properly handle with e-banking procedure according to their processes and links.
But because we can not write laws for every single situation, we must use our moral to act properly with our social standarts. This means, if we are in a possibly legal situation, this is not necessary ethically acceptable. That is why we must get to know basics of ethical/moral concept, and act appropriately.
The main reason of this thesis is to inform us about good and healthy business relationship, which is based on long term and mutual companionship. |
Sekundarne ključne besede: |
electronic banking;business ethics;bank;process;ethically acceptable;business relationship;mutual companionship;Banka Celje d.d.; |
URN: |
URN:SI:UM: |
Vrsta dela (COBISS): |
Delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga |
Komentar na gradivo: |
Univ. v Mariboru, Ekonomsko-poslovna fak. |
Strani: |
37 str. |
ID: |
8730682 |