diplomsko delo

Povzetek

V nalogi smo analizirali in med seboj primerjali medijske vsebine spletne in tiskane izdaje Večera. Predelali smo potrebno literaturo ter preučili korake priprave kakovostnega novinarskega prispevka, se lotili analize in primerjave in izvedli anketo. Ugotovili smo, da se novinarski prispevki obeh vrst medijev med seboj precej razlikujejo, tako vsebinsko kot oblikovno. Večje razlike so vidne pri oblikovanju, saj spletni mediji omogočajo povsem drugačen način oblikovanja medijskih vsebin v primerjavi s tiskanimi mediji.

Ključne besede

množični mediji;tiskani mediji;spletni mediji;novinarska kakovost;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Založnik: [T. Zdunić]
UDK: 316.77:366.636(043.2)
COBISS: 18506006 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1023
Št. prenosov: 370
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: ANALYSIS AND COMPARISON OF ONLINE AND PRINT MEDIA CONTENTS
Sekundarni povzetek: There are several types of media, which differ from each other in their characteristics and capabilities. The preparation of media content depends on different media type. In the task we did the comparison between printed and online media contents. We have examined the basics and learn about the steps of preparing quality journalistic contribution, then dealt with the analysis and comparisons and performed the survey. We have found out that journalism in both media types differs considering content and design. Major differences are visible in the design, because online media provide a completely different way of creating contents than printed media.
Sekundarne ključne besede: mass media;print media;online media;journalistic quality;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Fak. za elektrotehniko, računalništvo in informatiko, Medijske komunikacije
Strani: X, 62 f.
ID: 8731416
Priporočena dela:
, diskurzivna in semioloska analiza oglasov za zmenkovanje