diplomsko delo
Povzetek
Diplomsko delo je namenjeno spoznavanju teorije zvoka in akustike. Poudarek dela je v obnašanju zvočnega valovanja v zaprtih prostorih, kjer se pri predvajanju zvoka pojavljajo zvočni pojavi, ki vplivajo na kvaliteto predvajanega zvoka. Zajeti so podatki, ki omogočajo razumevanje teh pojavov in pripomorejo k zmanjšanju vpliva teh pojavov. Da lahko zmanjšamo vpliv teh pojavov, potrebujemo poleg znanja akustike tudi poznavanje opreme za predvajanje in manipulacijo zvoka. Teoretična dognanja so v določeni meri tudi preizkušena v praktičnem okolju.
Ključne besede
zvok;valovanje zvoka;akustika;odboj zvoka;modalne frekvence;
Podatki
Jezik: |
Slovenski jezik |
Leto izida: |
2014 |
Tipologija: |
2.11 - Diplomsko delo |
Organizacija: |
UM FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko |
Založnik: |
[M. Rošer] |
UDK: |
534.843.2(043.2) |
COBISS: |
18520086
|
Št. ogledov: |
1072 |
Št. prenosov: |
230 |
Ocena: |
0 (0 glasov) |
Metapodatki: |
|
Ostali podatki
Sekundarni jezik: |
Angleški jezik |
Sekundarni naslov: |
TRANSMITTING SOUND ACCORDING TO THE AMBIENCE |
Sekundarni povzetek: |
The thesis is devoted to the theory of sound and acoustics. The emphasis is on the behaviour of sound waves in confined spaces, where acoustic phenomena emerge during playback of sound, that affect the quality of the playback. The captured data allows the understanding of these phenomena and help to reduce the impact of these sounds. To be able to minimize the impact of these phenomena, we not only need the knowledge of acoustics, but also we need to understand the equipment that provides playback and manipulation of sound. The theoretical findings are to some extent also tested in a practical environment. |
Sekundarne ključne besede: |
sound waves;acoustics;reflection;modal frequency; |
URN: |
URN:SI:UM: |
Vrsta dela (COBISS): |
Diplomsko delo/naloga |
Komentar na gradivo: |
Univ. v Mariboru, Fak. za elektrotehniko, računalništvo in informatiko, Medijske komunikacije |
Strani: |
VII, 40 f. |
ID: |
8731420 |