diplomsko delo
Manca Bizjak (Avtor), Saša Divjak (Mentor)

Povzetek

Tehnološki napredek na področju vhodnih naprav za zaznavanje gibanja je omogočil razvoj številnih aplikacij z naravnim uporabniškim vmesnikom, ki se v praksi uveljavljajo na najrazličnejših področjih. Cilj diplomskega dela je razvoj Kinect aplikacije, ki bi uporabnikom preko naravnega uporabniškega vmesnika ponudila alternativo klasičnemu reševanju fizikalnih problemov s področja sil, energije, gibanja in Newtonove mehanike. Naša aplikacija bi lahko služila kot učni pripomoček pri pouku fizike v osnovnih ali srednjih šolah, saj s 3D vizualizacijo ter realnočasovnimi simulacijami fizikalnih interakcij med objekti na interaktiven način predstavi obnašanje fizikalnih sistemov. Omogoča interakcijo s 3D digitalnimi objekti na način, ki je podoben interakciji z objekti resničnega sveta in manipulacijo ter spremljanje bistvenih parametrov, ki narekujejo obnašanje teles. Aplikacijo je mogoče v celoti krmiliti z ročnimi kretnjami, brez uporabe miške in tipkovnice.

Ključne besede

Kinect;Unity3D;zaznavanje gibanja;naravni uporabniški vmesnik;računalništvo;računalništvo in informatika;univerzitetni študij;diplomske naloge;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL FRI - Fakulteta za računalništvo in informatiko
Založnik: [M. Bizjak]
UDK: 004.9(043.2)
COBISS: 1536077251 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 929
Št. prenosov: 187
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Development of a Kinect application as a tool for physics learning
Sekundarni povzetek: Technological advances in the development of motion sensing input devices have enabled utilization of natural user interfaces by numerous applications that are today being put into practice in various fields. The aim of the thesis is development of such a Kinect application that would offer users an alternative approach to solving physical problems in the areas of forces, energy, movement and mechanics, with the use of a natural user interface. Our application could be utilized as a learning tool for elementary school physics, since it offers 3D visualisation and real-time physical simulations of interactions between objects and interactively demonstrates the behaviour of physical systems. It allows users to interact with digital objects in a way, similar to how we interact with real-world objects. Application allows user to manipulate and monitor significant physical parameters. Our application can be controlled with the use of hand gestures, without utilizing a mouse or a keyboard.
Sekundarne ključne besede: Kinect;Unity3D;motion sensing;natural user interface;computer science;computer and information science;diploma;
Vrsta datoteke: application/pdf
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Študijski program: 1000468
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Fak. za računalništvo in informatiko
Strani: 49 str.
ID: 8739448