diplomsko delo
Simon Struna (Avtor), Zoran Bosnić (Mentor)

Povzetek

V našem diplomskem delu smo želeli na podlagi predpostavk vedenjskega ciljanja in sorodnih raziskav preveriti, ali vedenjsko ciljanje res lahko izboljša učinkovitost spletnega oglaševanja. Za namene raziskave smo pridobili anonimizirane podatke iz slovenske oglaševalske mreže. Vsakega uporabnika smo na podlagi obiskanih strani in kliknjenih oglasov predstavili v obliki uporabniškega vektorja in vzporedno izvajali dva neodvisna eksperimenta. Izvedli smo postopek gručenja, nato pa za posamezne oglase poiskali najprimernejše gruče ter simulirali prikazovanje oglasov zgolj tem gručam. Primerjali smo dvig učinkovitosti oglasov pred in po gručenju ter hkrati preverjali še karakteristike podobnosti. Pokazali smo da lahko dvignemo učinkovitost vedenjsko ciljanih spletnih oglasov za kar746 %. Na koncu smo rezultate in ugotovitve primerjali še z izsledki iz sorodne literature in v zaključku podali nekaj predlogov za izboljšavo naše metode in ideje za nadaljnje delo.

Ključne besede

oglaševanje;vedenjsko ciljanje;oglasi;gručenje;računalništvo;univerzitetni študij;diplomske naloge;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL FRI - Fakulteta za računalništvo in informatiko
Založnik: [S. Struna]
UDK: 004.738.1:659.1(043.2)
COBISS: 1536163523 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 724
Št. prenosov: 165
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Efficiency of web advertising with behavioral targeting of users
Sekundarni povzetek: In our thesis we wanted to examine, based on assumptions of behavioral targeting and related research, whether behavioral targeting can really improve the effectiveness of online advertising.We conducted our experiment on anonymised information that we have obtained from a Slovenian advertising network. Based on previously visited web pages and clicked ads, we represented each user profile as a vector of interests and carried out two independent experiments. We implemented the clustering method, simulated displaying ads to different clusters and compared the increase in the effectiveness of advertisements before and after clustering. We proved in our experiment that using behavioral targeting and short-term data for capturing user's interests, efectiveness of online advertisements can be raised as high as 746 %. Finally, we compared our results with the results of related literature and provided some suggestions to improve our methods and ideas for future work.
Sekundarne ključne besede: advertising;behavioural targeting;ads;clustering;computer science;diploma;
Vrsta datoteke: application/pdf
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Študijski program: 1000475
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Fak. za računalništvo in informatiko
Strani: 51 str.
ID: 8739601
Priporočena dela:
, diplomsko delo univerzitetnega študija Organizacija in management informacijskih sistemov