primer Poli maraton
Marjan Kelner (Avtor), Polona Šprajc (Mentor)

Povzetek

Diplomsko delo opredeljuje in predstavlja trženje športne prireditve splošno in na primeru kolesarskega Poli maratona. V diplomskem delu smo predstavili tržno komuniciranje organizatorja Poli maratona in s pomočjo raziskovalnih vprašanj odgovorili na nekatera pomembna vprašanja glede vpliva trženja in organizacije na prireditev. S pomočjo raziskave smo odgovore na raziskovalna vprašanja še podkrepili. Trženje je svojevrstna umetnost, ki s pomočjo ljudi, ki se ukvarjajo s trženjem posredno ali neposredno, vpliva na poslovni prostor in odziv ljudi kot potrošnikov. Kolesarstvo je vrsta rekreacije, ki se je zadnja leta poslužuje vse več ljudi. Zaradi zdrave rekreacije, sprostitve in druženja se ljudje udeležujejo kolesarskih maratonov, saj se zavedajo, da zraven naštetega dobijo tudi varnost na cesti. Vsekakor pa je ob številnih prireditvah, ki se med seboj tudi terminsko prekrivajo, s pomočjo trženja in dobrega imena treba prepričati ljudi, da pridejo, še pomembneje pa, da se vračajo na prireditev.

Ključne besede

trženje;športna prireditev;Poli maraton;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Kranj
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Založnik: [M. Kelner]
UDK: 339.138
COBISS: 7375123 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1255
Št. prenosov: 180
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: MARKETING OF SPORTING EVENT: THE CASE OF POLI MARATHON
Sekundarni povzetek: This final thesis defines and presents marketing of sports events in general and in the case of the cycling Poli marathon. In the final thesis we have presented marketing communication of the Poli marathon organiser and used research questions to answer some of the most important questions regarding the influence of marketing and the organisation of events. We have managed to confirm and reinforce our research with a survey. Marketing is a unique art with which people directly or indirectly influence the business world and the consumers' feedbacks. Cycling is a type of recreation which is becoming increasingly popular. People participate in cycling marathons to exercise, relax and socialise with other people. Besides this, they are aware of the fact that the event organisers will take care of their safety on the road. With numerous events taking place at the same time, the organisers need to persuade people to participate in the marathon and, more importantly, to return again next year, which they can achieve with marketing and goodwill.
Sekundarne ključne besede: marketing;sports event;Poli marathon;organisation;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Fak. za organizacijske vede
Strani: 50 str.
ID: 8752806