diplomsko delo univerzitetnega študijskega programa
Teja Žel (Avtor), Matjaž Debevc (Mentor)

Povzetek

Množične večigralske spletne igre igranja vlog so eden izmed najbolj priljubljenih žanrov iger. V diplomskem delu nas je zanimala semiotika množičnih večigralskih spletnih iger, predvsem pomeni znakov in simbolov v njihovih vse kompleksnejših virtualnih svetovih. V delu smo pregledali aktualno literaturo, analizirali igre ter izvedli anketo med igralci iger. Zanimalo nas je, kako dobro igralci dojemajo znake, ki so sestavni del semiotike. Prav tako nas je zanimala dvojnost pomenov znakov v igri in izven nje. Ugotovili smo, da imajo lahko enaki znaki znotraj in izven igre precej različen pomen, igralcem pa je bolj pomemben tisti, ki ga znak dobi v igri. Kljub dvojnosti pomenov znakov so igralci znake zelo dobro dojemali, zaradi česar lahko sklepamo, da semiotika v množičnih večigralskih spletnih igrah igranja vlog za igralce ni tako kompleksna.

Ključne besede

množične večigralske spletne igre;množične večigralske speltne igre;semiotika;znaki;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Založnik: [T. Žel]
UDK: 004.773(043.2)
COBISS: 19067158 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1503
Št. prenosov: 96
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: SEMIOTICS IN MASSIVELY MULTIPLAYER ONLINE ROLE - PLAYING GAMES
Sekundarni povzetek: Massively multiplayer online role-playing games are one of the most popular game genres. In this diploma thesis we were interested in the area of massively multiplayer online games and the semiotics that exists in their increasingly complex virtual worlds. In the thesis we examined current literature, analysed games and performed a survey amongst players. Mainly, we were interested in how well do players understand signs, which are a component part of semiotics. We were also interested in double meaning of signs in inside and outside of the game. We established that same signs, can have a different meaning inside and outside of a game and players have found the meaning in terms of gameplay much more important. Despite the double meaning of signs, the players have shown, that they can comprehend them really well. Through that we can conclude, that semiotics in massively multiplayer online role-playing games is not complex.
Sekundarne ključne besede: massively multiplayer;massively multiplayer online role-playing;semiotics;sign;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Fak. za elektrotehniko, računalništvo in informatiko, Medijske komunikacije
Strani: VII, 47 f.
ID: 8753033