magistrsko delo
Matija Rečnik (Avtor), Samo Bobek (Mentor)

Povzetek

Družbeni mediji so se razvili v zadnjih desetletjih in so postali del vsakdanjika milijonov ljudi tako v zasebnem kot tudi poslovnem življenju. Družbeni mediji so spletne aplikacije, ki temeljijo na spletu 2.0 in uporabnikom omogočajo ustvarjanje ter izmenjavo vsebine. Obstaja več različnih vrst družbenih medijev, ki jih lahko razvrstimo v šest skupin (projekti sodelovanja, blogi, družbena omrežja za deljenje vsebine, družbena omrežja, virtualne spletne igre in virtualni družbeni svetovi). Tako kot vsi mediji imajo tudi družbeni mediji svoje prednosti in slabosti, ki se jih morajo zavedati njihovi upravljavci. Mnoga podjetja so že spoznala pomen uporabe družbenih medijev pri povezovanju, razvijanju in vzdrževanju odnosov s svojimi deležniki kot ključni vidik poslovanja. Pri tem jim lahko v veliki meri pomagajo trenutno najbolj priljubljeni družbeni mediji, kot so Facebook, Twitter, LinkedIn, YouTube, blogi, Google+, Pinterest in Instagram. V poslovne namene se največ uporablja LinkedIn, ki je največje profesionalno omrežje na svetu z več kot 364 milijoni uporabnikov v več kot 200 državah. Z njegovo pomočjo lahko posamezniki ustvarijo, upravljajo in delijo svojo profesionalno identiteto v spletu z namenom profesionalnega mreženja. LinkedIn prav tako uporabljajo podjetja za grajenje blagovnih znamk s profili podjetij, medtem ko jim LinkedInove poslovne rešitve zagotavljajo močan kanal za zaposlovanje, marketing in prodajo.

Ključne besede

internet;svetovni splet;družbeni mediji;družbena omrežja;poslovna informatika;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UM EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Založnik: [M. Rečnik]
UDK: 004.7
COBISS: 12061724 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1794
Št. prenosov: 223
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: ǂThe ǂuse of the Linkedln network for business purposes
Sekundarni povzetek: Social media has evolved over the last few decades and has become part of everyday life for millions of people, both professionally and personally. Social media are internet-based applications on Web 2.0 that allow the creation and exchange of user-generated content. There are various types of social media, which can be classified into six groups (collaborative projects, blogs, content communities, social networking sites, virtual game worlds and virtual social worlds). Like all other media, social media also has advantages and disadvantages, which those who are managing them must be aware of. Many companies have already realized the value of using social media to connect, develop and sustain relationships with their stakeholders as a key aspect of business. In doing so, they can be significantly assisted by the social media that are currently most popular, such as Facebook, Twitter, LinkedIn, YouTube, blogs, Google+, Pinterest and Instagram. For business purposes, the most used is LinkedIn, which is the world’s largest professional network, with more than 364 million users in over 200 countries. Through LinkedIn, individuals are able to create, manage and share their professional identity online with the purpose of professional networking. LinkedIn is also used by businesses for brand building with company pages, while LinkedIn Business Solutions provide a powerful channel for hiring, marketing and selling.
Sekundarne ključne besede: Internet;Web 2.0;Social media;Social networking sites;LinkedIn;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Ekonomsko-poslovna fak.
Strani: III, 94 str.
ID: 8756965
Priporočena dela:
, primer Ena žlahtna štorija
, bralna izkustva, fanovske skupnosti in družbena omrežja