measuring CBC equity of "I feel Slovenia" among local residents
Romana Gobec (Avtor), Domen Bajde (Mentor)

Povzetek

Developing a country brand concept (CBC) equity model

Ključne besede

Slovenija;turizem;blagovne znamke;razvoj;modeli;raziskave;analiza;Slovenia;tourism;trademarks;development;models;research;analysis;

Podatki

Jezik: Angleški jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [R. Gobec]
UDK: 339.13
COBISS: 22215398 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 970
Št. prenosov: 153
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Neznan jezik
Sekundarni naslov: Razvijanje modela za merjenje premoženja koncepta blagovne znamke države: merjenje premoženja koncepta "I feel Slovenia" v kontekstu lokalnega prebivalstva
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Ekonomska fak.
Strani: II, 65, 32 str.
ID: 8757797
Priporočena dela:
, measuring CBC equity of "I feel Slovenia" among local residents
, case study of Montenegro
, primer tržne znamke Roundabout
, zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole