magistrsko delo
Danilo Tomšič (Avtor), Tomaž Kolar (Mentor)

Povzetek

Analiza vpliva zadovoljstva porabnikov in nameravane zvestobe na dejansko zvestobo ponudnikom mobilnih telekomunikacij v Sloveniji

Ključne besede

Slovenija;telekomunikacije;mobilna telefonija;storitve;odnosi s strankami;zadovoljstvo;lojalnost;raziskave;analysis;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [D. Tomšič]
UDK: 339.13
COBISS: 22531046 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 989
Št. prenosov: 159
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Neznan jezik
Sekundarni naslov: ǂAn ǂanalysis of customer satisfaction and repurchase intent on customer retention in Slovenian mobile telecommunications service market
Sekundarne ključne besede: Slovenia;telecommunications;mobile telephony;services;customer relationship;satisfaction;loyalty;research;analiza;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo
Komentar na gradivo: Univ. Ljubljana, Ekonomska fak.
Strani: V, 84, 30 str.
ID: 8757929