magistrsko delo
Matjaž Grošelj (Avtor), Tomaž Čater (Mentor), Barbara Čater (Komentor)

Povzetek

Strategija razvijanja tržnih poti v okviru strategije podjetja Vilanova

Ključne besede

Slovenija;pohištvena industrija;industrijsko podjetje;Vilanova;poslovanje podjetja;upešnost poslovanja;strategija;strateški management;analiza;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [M. Grošelj]
UDK: 339.138
COBISS: 22291686 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 802
Št. prenosov: 193
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Neznan jezik
Sekundarni naslov: ǂThe ǂstrategy of marketing channel development within the Vilanova company strategy
Sekundarne ključne besede: Slovenia;furniture industry;industrial enterprises;Vilanova;company performance;upešnost poslovanja;strategy;strategic management;analysis;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Ekonomska fak.
Strani: V, 75 str.
ID: 8757996