magistrsko delo
Katarina Pivk (Avtor), Tomaž Kolar (Mentor)

Povzetek

Soznamčenje kot orodje izboljševanja zaznane vrednosti blagovne znamke v kategoriji izdelkov za široko porabo

Ključne besede

proizvodi;blagovne znamke;zadovoljstvo;lojalnost;kvaliteta;vrednotenje;vedenje potrošnikov;nakup;odločanje;raziskave;analiza;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [K. Pivk]
UDK: 339.13
COBISS: 22429670 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 865
Št. prenosov: 149
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Neznan jezik
Sekundarni naslov: Cobranding as a tool for improving the perceived brand value in the fast moving consumer goods category
Sekundarne ključne besede: products;trademarks;satisfaction;loyalty;quality;valuation;consumer behaviour;purchasing;decision making;research;analysis;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo
Komentar na gradivo: Univ. Ljubljana, Ekonomska fak.
Strani: III, 74, 16 str.
ID: 8758031