primerjava regionalne in globalne blagovne znamke
Tanja Horvat (Avtor), Irena Vida (Mentor)

Povzetek

Vzpostavljanje odnosov s privrženci blagovne znamke na družbenem omrežju Facebook

Ključne besede

trženje;blagovne znamke;konkurenca;oglaševanje;elektronsko trženje;Internet;informacijska tehnologija;socialne mreže;raziskave;analiza;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [T. Horvat]
UDK: 339.13
COBISS: 22464742 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 892
Št. prenosov: 91
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Neznan jezik
Sekundarni naslov: Establishing brand relationships with brand fans through the social network facebook: regional vs. global brand comparison
Sekundarne ključne besede: marketing;trademarks;competition;advertising;electronic marketing;Internet;information technology;social network;research;analysis;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. Ljubljana, Ekonomska fak.
Strani: II, 53, 35 str.
ID: 8758078