magistrsko delo
Matej Hladnik (Avtor), Iča Rojšek (Mentor)

Povzetek

Razsežnosti oblikovanja cen izdelkov za medorganizacijske trge

Ključne besede

trgovina;prodaja na drobno;cena;oblikovanje cene;konkurenca;raziskave;analiza;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [M. Hladnik]
UDK: 338.5
COBISS: 22453222 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 620
Št. prenosov: 137
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Neznan jezik
Sekundarni naslov: ǂThe ǂdimensions of pricing products for business markets
Sekundarne ključne besede: trade;retail trade;price;pricing;competition;research;analysis;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. Ljubljana, Ekonomska fak.
Strani: II, 73, 44 str.
ID: 8758134