primer mladega podjetja
Nina Virant (Avtor), Mateja Drnovšek (Mentor)

Povzetek

Strategija rasti z blagovno znamko

Ključne besede

majhna podjetja;kultura;prodaja;poslovanje podjetja;uspešnost poslovanja;internacionalizacija;blagovne znamke;strategija;zunanja trgovina;trženje;proizvodi;cena;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [N. Virant]
UDK: 658
COBISS: 22458086 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 857
Št. prenosov: 126
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Neznan jezik
Sekundarne ključne besede: small enterprises;culture;sales;company performance;business efficiency;internationalization;trademarks;strategy;foreign trade;marketing;products;price;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. Ljubljana, Ekonomska fak.
Strani: III, 73 str.
ID: 8758136