primjer firme Maiora
Boris Rivić (Avtor), Barbara Čater (Mentor)

Povzetek

Implementacija direktne marketing koncepcije kao čimbenik uspješnosti internet marketinga

Ključne besede

trženje;elektronsko trženje;Internet;informacijska tehnologija;direktno trženje;poslovno komuniciranje;case study;podjetje;Maiora;

Podatki

Jezik: Hrvaški jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [B. Rivić]
UDK: 339.138
COBISS: 22465510 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 515
Št. prenosov: 86
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Neznan jezik
Sekundarni naslov: ǂThe ǂimplementation of a direct marketing concept as a success factor in internet marketing: the case of Maiora Ltd.
Sekundarne ključne besede: marketing;electronic marketing;Internet;information technology;direct selling;business communication;case study;enterprises;Maiora;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo
Komentar na gradivo: Univ. Ljubljana, Ekonomska fak.
Strani: III, 89, 10 str.
ID: 8758140