diplomsko delo
Anastassia Kaliada (Avtor), Majda Cencič (Mentor)

Povzetek

Učitelji razrednega pouka v inkluzivnem razredu

Ključne besede

inkluzija;integracija;osnovna šola;učitelji razrednega pouka;otroci s posebnimi potrebami;prilagoditve na pomoč;sodelovanje s starši;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Koper
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UP PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik: [A. Kaliada]
UDK: 373.3:376(043.2)
COBISS: 4828631 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 3583
Št. prenosov: 144
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. na Primorskem, Pedagoška fak.
Strani: [9], 51 str.
ID: 8759670