diplomsko delo
Petra Fabjan (Avtor), Silva Bratož (Mentor)

Povzetek

Primerjava rabe izvirnega in prilagojenega umetnostnega besedila pri zgodnjem poučevanju angleščine

Ključne besede

umetnostno besedilo;zgodnje poučevanje angleščine;prilagajanje umetnostnih besedil;učenje skozi zgodbe;celostno učenje;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Koper
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UP PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik: [P. Fabjan]
UDK: 373.3:811.111(043.2)
COBISS: 1536824516 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 2724
Št. prenosov: 105
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. na Primorskem, Pedagoška fak.
Strani: [8], 51 str.
ID: 8760230