magistrsko delo
Povzetek
primerjavo različnih del, teorij in model avtorjev smo opazovali narcisizem ter konstrukte in osebnostne značilnosti, ki jih je mogoče povezati z narcisizmom. Cilj naloge je bil, da s pomočjo rezultatov, ki smo jih dobili v naši raziskavi, primerjamo stopnjo narcisizma, s študijo opravljeno leta 2008: Družbeni, psihosocialni, osebnostni in pedagoški indikatorji javnih in zasebnih gimnazij na Slovenskem (Musil, 2011).
Ključne besede
narcisizem;primarni odnosi;odnos do avtoritete;šola;kultura narcisizma;magistrska dela;
Podatki
Jezik: |
Slovenski jezik |
Leto izida: |
2015 |
Tipologija: |
2.09 - Magistrsko delo |
Organizacija: |
UM FF - Filozofska fakulteta |
Založnik: |
[I. Čelam] |
UDK: |
159.923.3-057.87(043.2) |
COBISS: |
21514248
|
Št. ogledov: |
1058 |
Št. prenosov: |
228 |
Ocena: |
0 (0 glasov) |
Metapodatki: |
|
Ostali podatki
Sekundarni jezik: |
Angleški jezik |
Sekundarni naslov: |
ǂThe ǂrise of narcissism in the classroom |
Sekundarni povzetek: |
Narcissism and narcissism-related constructs and personal features related were observed through comparison of different papers, theories and models of authors. The purpose of this paper was to compare the degree of narcissism based on the results obtained through our research with a study from 2008: Social, Psychosocial, Personality and Pedagogic Indicators in Public and Private Slovenian High-Schools (Musil, 2011). |
Sekundarne ključne besede: |
narcissism;primary relations;relationship towards authority;school;culture of narcissism;master theses; |
URN: |
URN:SI:UM: |
Vrsta dela (COBISS): |
Magistrsko delo/naloga |
Komentar na gradivo: |
Univ. v Mariboru, Filozofska fak., Oddelek za psihologijo |
Strani: |
VIII, 69 f. |
ID: |
8760892 |