magistrsko delo
Iris Čelam (Avtor), Bojan Musil (Mentor)

Povzetek

primerjavo različnih del, teorij in model avtorjev smo opazovali narcisizem ter konstrukte in osebnostne značilnosti, ki jih je mogoče povezati z narcisizmom. Cilj naloge je bil, da s pomočjo rezultatov, ki smo jih dobili v naši raziskavi, primerjamo stopnjo narcisizma, s študijo opravljeno leta 2008: Družbeni, psihosocialni, osebnostni in pedagoški indikatorji javnih in zasebnih gimnazij na Slovenskem (Musil, 2011).

Ključne besede

narcisizem;primarni odnosi;odnos do avtoritete;šola;kultura narcisizma;magistrska dela;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UM FF - Filozofska fakulteta
Založnik: [I. Čelam]
UDK: 159.923.3-057.87(043.2)
COBISS: 21514248 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1058
Št. prenosov: 228
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: ǂThe ǂrise of narcissism in the classroom
Sekundarni povzetek: Narcissism and narcissism-related constructs and personal features related were observed through comparison of different papers, theories and models of authors. The purpose of this paper was to compare the degree of narcissism based on the results obtained through our research with a study from 2008: Social, Psychosocial, Personality and Pedagogic Indicators in Public and Private Slovenian High-Schools (Musil, 2011).
Sekundarne ključne besede: narcissism;primary relations;relationship towards authority;school;culture of narcissism;master theses;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Filozofska fak., Oddelek za psihologijo
Strani: VIII, 69 f.
ID: 8760892