diplomski projekt
Povzetek
V diplomskem projektu smo opisali poslovno komuniciranje, poslovni bonton ter komuniciranje s tujimi poslovnimi partnerji. Zelo pomembno pri poslovanju s tujimi partnerji je, da se vsak posameznik pred odhodom v tujino pozanima o kulturi države. To zelo vpliva na uspešnost posla.
Osredotočili smo se na poslovni bonton brazilske, francoske in argentinske kulture. Skozi diplomski projekt smo ugotovili, da so si države po kulturi in navadah med seboj različne. Poleg tega sta Argentina in Brazilija sosednji državi, vendar imata različen poslovni bonton, navade in pristop do poslovnih partnerjev.
Za vsako kulturo smo s pomočjo literature napisali, kakšne navade rokovanja, pozdravljanja, poslovnega obeda, poslovnega komuniciranja, poslovnih oblek in poslovnih daril imajo. Ob koncu smo dodali nekaj uporabnih nasvetov za poslovanje z določeno državo, v našem primeru za Brazilijo, Francijo in Argentino.
Ključne besede
poslovno komuniciranje;medkulturna komunikacija;poslovni bonton;
Podatki
Jezik: |
Slovenski jezik |
Leto izida: |
2015 |
Tipologija: |
2.11 - Diplomsko delo |
Organizacija: |
UM EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta |
Založnik: |
[T. Flisar] |
UDK: |
395:316.722 |
COBISS: |
12242204
|
Št. ogledov: |
1559 |
Št. prenosov: |
212 |
Ocena: |
0 (0 glasov) |
Metapodatki: |
|
Ostali podatki
Sekundarni jezik: |
Angleški jezik |
Sekundarni naslov: |
Business etiquette in Brazilian, French and Argentine culture |
Sekundarni povzetek: |
In this diploma project, we described business communication, business etiquette and communication with foreign business partners. Before traveling abroad, it is important to inquire information about the culture of the country. This significantly influences the business success.
We focused on business etiquette in Brazilian, French and Argentine culture. We discovered that countries are different from one another according to culture and traditions. Moreover, Argentina and Brazil are neighbouring countries and they have differences in business etiquette, behaviour and in approaches to business partners.
Using the sources, we discovered which habits each culture has in relation to the handling, celebrating, eating, business communications, business suits and business gifts. Finally, we added some useful tips for doing business with each country, in our case Brazil, France and Argentina. |
Sekundarne ključne besede: |
business communication;intercultural communication;business etiquette; |
URN: |
URN:SI:UM: |
Vrsta dela (COBISS): |
Delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga |
Komentar na gradivo: |
Univ. v Mariboru, Ekonomsko-poslovna fak. |
Strani: |
I, 35 str. |
ID: |
8760928 |