diplomsko delo
Sandra Zupanc (Avtor), Bruno Završnik (Mentor), Vito Bobek (Komentor)

Povzetek

Vpliv kulture na marketinško komuniciranje v državah članicah Evropske unije : diplomsko delo

Ključne besede

komuniciranje;poslovno komuniciranje;globalizacija;Evropska unija;kultura;medkulturna komunikacija;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Maribor
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Založnik: [S. Zupanc]
UDK: 339.138(4):008
COBISS: 7776540 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1754
Št. prenosov: 126
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Strani: 86 str.
Ključne besede (UDK): social sciences;družbene vede;economics;economic science;ekonomija;ekonomske vede;trade;commerce;international economic relations;world economy;trgovina;tržišče;marketing;general questions of trade and commerce;market;splošna vprašanja o trgovanju in trgovini;science and knowledge;organization;computer science;information;documentation;librarianship;institutions;publications;znanost in znanje;organizacije;informacije;dokumentacija;bibliotekarstvo;institucije;publikacije;prolegomena;fundamentals of knowledge and culture;propaedeutics;prolegomena;splošne osnove znanosti in kulture;civilization;culture;progress;civilizacija;kultura;napredek;
ID: 8761351
Priporočena dela:
, delo diplomskega seminarja
, diplomsko delo
, diplomska naloga