diplomsko delo
Magdalena Jenko (Avtor), Boris Snoj (Mentor)

Povzetek

Strategija trženja prehranskih storitev : diplomsko delo

Ključne besede

strateško planiranje;outsourcing;konkurenca;trženje;prehrana;strategija trženja;storitve;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Založnik: [M. Jenko]
UDK: 339.138:641
COBISS: 7792156 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1756
Št. prenosov: 154
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Strani: 62 str.
Ključne besede (UDK): social sciences;družbene vede;economics;economic science;ekonomija;ekonomske vede;trade;commerce;international economic relations;world economy;trgovina;tržišče;marketing;general questions of trade and commerce;market;splošna vprašanja o trgovanju in trgovini;applied sciences;medicine;technology;uporabne znanosti;medicina;tehnika;home economics;domestic science;housekeeping;gospodinjstvo;stanovanje;food;cooking;dishes;živila;kuhanje;jedi;
ID: 8761357