diplomsko delo
Branko Travnikar (Avtor), Bruno Završnik (Mentor)

Povzetek

Pospeševanje prodaje blagovne znamke Poli podjetja Perutnina Ptuj : diplomsko delo

Ključne besede

tržno komuniciranje;pospeševanje prodaje;oglaševanje;izdelki;proizvodi;direktno trženje;konkurenca;potrošnik;nagrajevanje;sejmi;cene;embalaža;promocija;blagovne znamke;marketinški splet;tržne poti;predelovalna industrija;mesna industrija;perutninarstvo;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Ptuj
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Založnik: [B. Travnikar]
UDK: 658.82:637.52
COBISS: 7865372 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1670
Št. prenosov: 222
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Strani: 54 str.
Ključne besede (UDK): applied sciences;medicine;technology;uporabne znanosti;medicina;tehnika;communication and transport industries;accountancy;business management;public relations;komunikacije in transport;knjigovodstvo;poslovni menedžment;stiki z javnostjo;business management;administration;commercial organization;poslovni menedžment;administracija;komercialna organizacija;marketing;sales;selling;distribution;prodaja;distribucija;applied sciences;medicine;technology;uporabne znanosti;medicina;tehnika;agriculture and related sciences and techniques;forestry;farming;wildlife exploitation;kmetijstvo ter sorodne vede in tehnologije;produce of domestic (farmyard) animals and game;proizvodi domačih živali in divjadi;
ID: 8761378