diplomsko delo
Tamara Geč (Avtor), Franc Lorbek (Mentor)

Povzetek

Posebnosti politike komuniciranja v marketingu turističnih agencij : diplomsko delo

Ključne besede

turizem;komuniciranje;marketing;turistične agencije;storitve;osebna prodaja;oglaševanje;pospeševanje prodaje;odnosi z javnostjo;neposredna prodaja;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Maribor
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Založnik: [T. Geč]
UDK: 658.8:338.48
COBISS: 7887132 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1994
Št. prenosov: 118
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Strani: 112 str.
Ključne besede (UDK): applied sciences;medicine;technology;uporabne znanosti;medicina;tehnika;communication and transport industries;accountancy;business management;public relations;komunikacije in transport;knjigovodstvo;poslovni menedžment;stiki z javnostjo;business management;administration;commercial organization;poslovni menedžment;administracija;komercialna organizacija;marketing;sales;selling;distribution;prodaja;distribucija;social sciences;družbene vede;economics;economic science;ekonomija;ekonomske vede;economic situation;economic policy;management of the economy;economic planning;production;services;prices;menedžment gospodarstva;gospodarsko načrtovanje;proizvodnja;storitve;production and services according to economic sectors;gospodarske panoge;tourism;turizem;
ID: 8761385