diplomsko delo
Martina Puntar (Avtor), Matjaž Duh (Mentor), Jerneja Herzog (Komentor)

Povzetek

Sestavni del kakovostnega pouka likovne vzgoje so najrazličnejši sodobni pristopi, med katere sodi tudi animacija. Namen diplomskega dela je predstaviti drugačen pristop k načrtovanju pouka likovne vzgoje ter prikazati zanimive načine povezovanja likovne vzgoje z drugimi predmeti. Cilj diplomskega dela je v praksi prikazati, kako lahko učenci pri pouku likovne vzgoje spoznavajo ustvarjalne razsežnosti animiranih filmov. Diplomsko delo je sestavljeno iz dveh delov. V teoretičnem delu so predstavljena teoretična izhodišča za izvajanje animacije. Predstavili smo animirani film ter natančneje opisali vrste animacijskih tehnik. Dotaknili smo se osnov filmskega jezika, kjer smo predstavili lastnosti slike in zvoka ter proces nastajanja animiranega filma. Predstavili smo možnosti vključevanja animacije v proces vzgoje in izobraževanja. V praktičnem delu smo predstavili raziskavo in navedli rezultate ugotovitev, ki smo jih zasledili pri izvajanju animacijske delavnice. Z raziskavo smo potrdili možnosti izvedbe animiranega filma na stopnji osnovne šole pri likovni vzgoji.

Ključne besede

likovna vzgoja;pouk;osnovne šole;razredna stopnja;animacija;animirani filmi;izdelava;diplomska dela;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Maribor
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik: [M. Puntar]
UDK: 73/76(043.2)
COBISS: 16998920 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 4444
Št. prenosov: 453
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: ANIMATED PICTURES AT ART CLASSES
Sekundarni povzetek: An important part of today primary school curriculum is also including wide variety of modern teaching techniques, including the animation at art classes. The purpose of this diploma work is to present a different approach at art classes; the usage of animation at art and to display interesting ways of correlation of art classes with other school subjects. The object of this diploma work is to demonstrate how young learners in art classes can learn about the creative dimensions of animation in practice. This diploma work is composed of two parts. The theorethical part presents theorethical starting-points for performing the animation. An animated movie is presented and the types of animation techniques are more precisely described. The basics of film language are discussed, where the characteristics of picture and sound are presented and also the process of the emergence of animation. The various ways of including animation into art classes are also presented in the diploma work The practical part of the diploma work deals with the research of the animation workshop and the performance of it. Its results are presented and discussed. In our research we confirmed the possibility of using the animation in primary school art classes.
Sekundarne ključne besede: art education;primary school;young learners;animation;composition of animated movie;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Pedagoška fak., Oddelek za razredni pouk
Strani: 77 f.
Ključne besede (UDK): the arts;recreation;entertainment;sport;umetnost;razvedrilo;zabava;šport;plastic arts;likovna umetnost (kiparstvo in umetna obrt);
ID: 8761641
Priporočena dela:
, razstava natečajnih rešitev arhitekturnih instalacij vhoda v majhno razstavišče Hiše arhitekture Maribor, projekti Univerze v Mariboru v domeni Evropske kulturne prestolnice 2012 RAZ:UM EPK 2012, Hiša Arhitekture Maribor, HAM, malo razstavišče, 14. 1. 2012 -7. 2. 2012
, diplomsko delo
, diplomsko delo