diplomsko delo
Povzetek
Ugotovimo lahko, da je skupina MOL ena od vodilnih integriranih skupin podjetij naftne in plinske industrije v Srednji in Vzhodni Evropi.
Ob aktivnostih na evropskih trgih je skupina MOL s svojimi hčerinskimi podjetji prav tako aktivna tudi na svetovnih trgih. Omenimo lahko, da ima tudi predstavništva v Omanu, Jemnu in Pakistanu.
Skupina ponuja kakovostno in pestro paleto izdelkov in storitev, ki jih lahko najdemo na posameznih maloprodajnih enotah oz. jih trži veleprodajno.
Zaposluje izobražen in strokoven kader ter skrbi za proizvodnjo okolju prijaznih proizvodov.
S premišljeno in ciljno usmerjeno strategijo bo tudi v prihodnje poskušala uresničiti zastavljene cilje, ki so rezultat večletnih raziskav in planiranja.
Vsekakor je poudarek tudi na novih tržnih izzivih ter na osvajanju novih trgov, kajti nova tržišča bi za skupino pomenila večji odstotek prodaje, boljšo razpoznavnost tudi na nekaterih novih področjih, morda tudi proizvodnjo in trženje kakšnih novih izdelkov in storitev.
V prihodnosti lahko pričakujemo razvoj in povečanje maloprodajne mreže znotraj celotne skupine, nove raziskave s področja proizvodnje, raziskovalne projekte na mednarodnem nivoju, vsekakor pa razširitev uporabe alternativnih vrst goriva ter povečanje proizvodnje in prodaje le-teh.
Ključne besede
Srednja Evropa;Vzhodna Evropa;nafta;naftni derivati;goriva;prodaja;kakovost;tehnologija;varstvo okolja;
Podatki
Jezik: |
Slovenski jezik |
Leto izida: |
2010 |
Izvor: |
Lendava |
Tipologija: |
2.11 - Diplomsko delo |
Organizacija: |
UM EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta |
Založnik: |
[B. Farič] |
UDK: |
339.13:665.6 |
COBISS: |
10481180
|
Št. ogledov: |
1395 |
Št. prenosov: |
163 |
Ocena: |
0 (0 glasov) |
Metapodatki: |
|
Ostali podatki
Sekundarni jezik: |
Angleški jezik |
Sekundarni naslov: |
MOL group in Central and Eastern Europe |
Sekundarni povzetek: |
The group MOL is one of the leading integrated groups of oil and gas industry in Central and Eastern Europe.
Beside the activity in the European markets, the group MOL is also active in global markets with its subsidiaries. We can mention that it also has offices in Oman, Yemen and Pakistan.
The group offers high quality and diverse range of products and services which can be found in individual units on retail and on the wholesale markets. It employs a knowledgeable and professional staff and provides for the production of environmentally friendly products.
With thoughtful and targeted strategy, it will try to achieve goals that are outcome of many years of research and planning.
Indeed, the focuses is on new market challenges and to conquer them, because new markets would result in a higher percentage of sales, improve visibility on some new areas, perhaps production and marketing of some new products and services.
In the future we can expect development and increase retail network throughout the group, new researches in the field of manufacturing, research projects on an international level, extended use of alternative fuels, their production and selling. |
Sekundarne ključne besede: |
MOL Group;Central and Eastern European markets;petroleum products;wholesale;retail;gas stations;quality;advanced technology;environmental protection.; |
URN: |
URN:SI:UM: |
Vrsta dela (COBISS): |
Diplomsko delo |
Komentar na gradivo: |
Univ. v Mariboru, Ekonomsko-poslovna fak. |
Strani: |
36 str. |
Ključne besede (UDK): |
social sciences;družbene vede;economics;economic science;ekonomija;ekonomske vede;trade;commerce;international economic relations;world economy;trgovina;tržišče;marketing;general questions of trade and commerce;market;splošna vprašanja o trgovanju in trgovini;applied sciences;medicine;technology;uporabne znanosti;medicina;tehnika;chemical technology;chemical and related industries;kemijska tehnologija;kemijske in sorodne industrije;oils;fats;waxes;adhesives;gums;resins;olja;maščobe;voski;adhezivi;gume;smole;mineral oil technology;technology of petroleum and allied products;tehnologija mineralnih olj;tehnologija nafte in sorodnih produktov; |
ID: |
8761800 |