delo diplomskega seminarja
Kaja Mihurko (Avtor), Damijan Mumel (Mentor)

Povzetek

Zaradi številnih prednosti, ki jih splet nudi, se število spletnih trgovin iz dneva v dan nenehno veča. Poznavanje vedenja kupcev pomaga izvajalcem marketinga pri prodobivanju in zaržanju kupcev. Zelo pomembno je tudi to, da se izvajalci marketinga zavedajo vloge, ki jo ima zaznavanje tveganje ob spletnem nakupovanju. V prvem teoretičnem delu je opisan pomen in prednosti spletnega poslovanja ter spletnega nakupovanja. Drugi del govori o vedenju kupcev na spletu, zadnji del pa o tveganju, ki ga ti zaznavajo.V diplomskem delu je bila izvedena tudi raziskava zaznanega tveganja pri slovenskih kupcih.

Ključne besede

kupci;vedenje;prodaja;nakup;spletna trgovina;internet;tveganje;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Maribor
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Založnik: [K. Mihurko]
UDK: 658.89:004.738.5
COBISS: 10882076 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 2136
Št. prenosov: 294
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Perceived risk in online shopping
Sekundarni povzetek: The number of online stores are instantly increasing because of all the advantages that the Web offers. Knowledge of online customer behavior helps marketers to attract and retain customers. Its also very important that the marketers understand the role of costumer's perceived risk in online shopping. The first theoretical part of the paper describes the meaning and the adventages of Online Business and shopping in general and also the situation of online shopping in Slovenia. The middle section talks about the costumer online behaviour while the last one is about their risk perceptions. The thesis also includes a research on Slovenian costumers perceived risk.
Sekundarne ključne besede: customer behavior;perceived risk;online shopping;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Ekonomsko-poslovna fak.
Strani: 40 str., [17] str. pril.
Ključne besede (UDK): applied sciences;medicine;technology;uporabne znanosti;medicina;tehnika;communication and transport industries;accountancy;business management;public relations;komunikacije in transport;knjigovodstvo;poslovni menedžment;stiki z javnostjo;business management;administration;commercial organization;poslovni menedžment;administracija;komercialna organizacija;marketing;sales;selling;distribution;prodaja;distribucija;science and knowledge;organization;computer science;information;documentation;librarianship;institutions;publications;znanost in znanje;organizacije;informacije;dokumentacija;bibliotekarstvo;institucije;publikacije;prolegomena;fundamentals of knowledge and culture;propaedeutics;prolegomena;splošne osnove znanosti in kulture;computer science and technology;computing;data processing;računalniška znanost in tehnologija;računalništvo;obdelava podatkov;computer communication;computer networks;računalniške komunikacije;računalniška omrežja;networks according to area covered;omrežja glede na prostranost;network interconnection;internetworking;medsebojno povezovanje omrežij;medomrežanje;
ID: 8761960
Priporočena dela:
, delo diplomskega seminarja
, diplomsko delo