diplomski projekt
Povzetek
Stališča do posameznega objekta se razlikujejo od posameznika do posameznika, saj na njih vpliva veliko dejavnikov. Razumemo jih lahko kot neko zavedanje, občutek, ki ga ima vsak posameznik o določeni stvari. Lahko jih pridobi z lastnimi izkušnjami ali pa s posnemanjem. Stališča je težko oblikovati, še težje pa jih je spreminjati.
V teoretičnem delu sem opisal stališča, modele stališč, merjenje, oblikovanje in spreminjanje le-teh. Opisal sem tudi anketni vprašalnik in marketing prireditev. V empiričnem delu sem s pomočjo anketnega vprašalnika izmeril stališča prebivalstva do prireditve Eurobasket 2013. S potekom dela in odzivom respondentov sem zadovoljen.
Ključne besede
marketing;prireditve;šport;stališča;prebivalstvo;
Podatki
Jezik: |
Slovenski jezik |
Leto izida: |
2015 |
Tipologija: |
2.11 - Diplomsko delo |
Organizacija: |
UM EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta |
Založnik: |
[M. Petek] |
UDK: |
339.13:316.644 |
COBISS: |
12097820
|
Št. ogledov: |
1030 |
Št. prenosov: |
107 |
Ocena: |
0 (0 glasov) |
Metapodatki: |
|
Ostali podatki
Sekundarni jezik: |
Angleški jezik |
Sekundarni naslov: |
Resident population attitudes towards the event Eurobasket 2013 |
Sekundarni povzetek: |
Attitudes toward each object vary from individual to individual. They are affected by many different factors. Attitudes can be understood as awarness, a sense that each individual has about particular object. They can obtain attitudes with their own experience or with imitation of other people. Attitudes is difficult to establish and even more difficult to change.
In the theoretical part I describe basis of attitudes, models of attitudes, measurement of attitudes, establishing of attitudes and it changing. I also describe questionnaire and marketing events. In the empirical part of my work I measure attitudes of resident population towards event Eurobasket 2013. I am satisfied how I make research and I do not have any problems with writing my diploma. |
Sekundarne ključne besede: |
Attitudes;Eurobasket 2013;questionnaire;marketing;Lipko; |
URN: |
URN:SI:UM: |
Vrsta dela (COBISS): |
Delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga |
Komentar na gradivo: |
Univ. v Mariboru, Ekonomsko-poslovna fak. |
Strani: |
II, 30 str., 6 str. pril. |
ID: |
8773439 |