diplomsko delo
Matej Sinic (Avtor), Srečko Glodež (Mentor)

Povzetek

Diplomska naloga obravnava postopek rekonstrukcije podvozja prikolice GRAVIS. GRAVIS je prikolica, ki se uporablja v gradbeništvu za prevoz peska, skal, gramoza in drugih težkih materialov. Rekonstrukcijo smo opravili zaradi potrebe po izboljšanju voznih karakteristik prikolice. Odločili smo se za vgradnjo hidro pogona. Diplomska naloga obravnava preračun obremenitve na priklop, nihajna agregata in pol os, modeliranje in vgradnjo hidro pogona, optimizacijo nosilca nihajnih agregatov in numerično analizo nosilca osi. Z vgradnjo smo dosegli boljšo vožnjo na terenih v gradbeništvu, z optimizacijo pa smo se izognili šibki točki vijačne zveze. Pri tem smo uporabljali CoCreate Modeling 17.0 in Abaqus/ CAE 6.12-1.

Ključne besede

prikolica;rekonstrukcija;podvoze;hidro pogon;optimizacija;diplomske naloge;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM FS - Fakulteta za strojništvo
Založnik: [M. Sinic]
UDK: 631.868.2(043.2)
COBISS: 19171094 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1267
Št. prenosov: 199
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Reconstruction of the Gravis trailer chassis
Sekundarni povzetek: The thesis deals with the process of reconstruction the chassis of the trailer GRAVIS. GRAVIS is a trailer, which is used in construction for the transportation of sand, rocks, gravel and other heavy materials. The reconstruction was done because of the need to improve the trailers driving characteristics. We decided to install a hydro drive. The thesis deals with the calculation of the load on the coupling, the pendle axle units and the half axle, modelling and installation of the hydro drive, optimization of the pendle axle units holder and numerical analysis of the axle holder. With the installation we achieved better riding options on the terrain in the construction areas and with the optimization we have avoided the weak point of the bolting assemblies. For this we used CoCreate Modeling 17.0 and Abaqus / CAE 6.12-1.
Sekundarne ključne besede: trailer;reconstruction;chassis;hydro drive;optimization;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Fak. za strojništvo
Strani: XII, 32 f.
ID: 8773466