diplomsko delo

Povzetek

Pričujoče delo najprej prikaže razvoj radiodifuzije v svetu in na Slovenskem. V tretjem poglavju je predstavljen radijski program, tako v vsebinskem kot v izvedbenem pogledu. Predstavljene so tehnike radijskega podajanja informacij, ustvarjalci radijskega programa, radijski stil in ne nazadnje značilnosti radijskega oglaševanja ter prednosti in slabosti le-tega. V nalogi so nato opisani zakoni in pravilniki, s katerimi država ureja področje radiodifuzije. Sledi delitev slovenskih radijskih postaj in podrobnejša predstavitev komercialnih radijskih postaj. Naloga nato preide na analizo. Predstavljeni sta obe najbolj poslušani komercialni radijski postaji v Mariboru – Radio City in Radio Center – ter primerjava med njima. Sledi analiza rezultatov anketnega vprašalnika, ki je bil razdeljen med 160 prebivalcev Maribora in okolice.

Ključne besede

radiodifuzija;radio;komercialne radijske postaje;radijski trg;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Založnik: L. Mestnik
UDK: 621.396.7:654.191(043.2)
COBISS: 19279382 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1188
Št. prenosov: 130
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: ENSURING COMPETITIVENESS OF COMMERCIAL RADIO STATIONS
Sekundarni povzetek: The thesis shows the development of broadcasting in the world and in Slovenia. The third chapter presents the content and implementation of radio broadcasting. It presents the techniques of providing information, the creators of radio programmes, radio style, the characteristics of radio advertising as well as the pros and cons of it. The thesis also describes the laws and regulations which regulate the field of broadcasting. What follows is a division of Slovenian radio stations and a detailed presentation of commercial radio stations The analysis presents two most popular commercial radio stations in Maribor - Radio City and Radio Center - and makes a comparison between them. It is followed by the analysis of the results of a questionnaire which was distributed among 160 inhabitants of Maribor and its surroundings.
Sekundarne ključne besede: broadcasting;radio;commercial radio station;radio market;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Fak. za elektrotehniko, računalništvo in informatiko, Medijske komunikacije
Strani: VIII, 90 f.
ID: 8774015
Priporočena dela:
, produkcijske strategije in radijske vsebine za mlade na primeru Radia Slovenija
, diplomsko delo univerzitetnega študijskega programa