magistrsko delo
Maša Pirnat (Avtor), Zlatko Jančič (Mentor)

Povzetek

Problem odnosov med podjetji in strateško pomembnimi deležniki na slovenskem trgu

Ključne besede

marketinški odnosi;teorija deležnikov;Podjetja;Tržni odnosi;Komuniciranje;Magistrska dela;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL FDV - Fakulteta za družbene vede
Založnik: [M. Pirnat]
UDK: 339.138(043.3)
COBISS: 33415517 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 868
Št. prenosov: 164
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarne ključne besede: Enterprises;Market relations;Communication;Master's theses;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Fak. za družbene vede
Strani: 114 str.
ID: 8776922