magistrsko delo
Antonija Bajec (Avtor), Urša Golob (Mentor)

Povzetek

Trženje turistične destinacije hrvaške Istre v digitalni dobi

Ključne besede

Turizem;Trženje;Digitalizacija;Spletno oglaševanje;Istra (Hrvaška);Istria (Croatia);Magistrska dela;

Podatki

Jezik: Angleški jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL FDV - Fakulteta za družbene vede
Založnik: [A. Bajec]
UDK: 339.138:004.738.5(497.5)(043)
COBISS: 33432669 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 855
Št. prenosov: 131
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Slovenski jezik
Sekundarni naslov: Branding of Croatian Istria as tourism destination in the digital age
Sekundarne ključne besede: Tourism;Marketing;Digitization;Web advertising;Master's theses;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Fak. za družbene vede
Strani: 110 str.
ID: 8776944